Ik beken...

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

...ik ben een plukkert! En met plukkert bedoel ik iemand die constant ergens aan moet zitten pulken of knabbelen of bijten enz :D. Wordt er vreselijk gestoord van! Ergst heb ik het met mijn lippen. Die zijn bijna altijd schralig en ik blijf maar pulken :(. Soms zelf tot het echt zeer doet! Ik smeer me suf, probeer elke keer mezelf een mep te verkopen als ik weer zit te pulken en heb zelfs vriend gevraagd of hij er steeds wat van wil zeggen maar daar werd ik alleen chago door ;). Het ziet er niet uit en het doet zeer, ik wil er echt vanaf blijven :(

Zijn hier nog meer pulkerts, bijterds, krabberds enz? Hoe proberen jullie het jezelf af te leren, of vinden jullie het allemaal wel best :D?

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier een nagelbijter! heb al vanalles geprobeerd maar helaas. zelfs zoonlief bijt al nagels :).

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    jab heb het vooral met het kapot bijten van de binnenkant van mijn wangen en bij mijn lip. van buiten zie je het gelukkig niet

plekjes of korstjes op mijn hoofd, armen, benen noem maar op krab ik vaak open. moet er echt moeite voor doen het te bedwingen

heb er meer last van bij verveling of stress

4. Only me

Only me Niet meer actief

Velletjes naast mijn nagels :(
    Nagels pulk ik af, maar niet tot stompjes aan toe.

5. Within

Within Niet meer actief

Ik ben een nagelbijter geweest. Heb het mezelf afgeleerd door nagellak te gaan dragen.

Verder pulk ik altijd korstjes van wondjes af. Erg slecht.. want door een afwijking in mijn bloed heb ik al veel littekenweefsel en heelt het heel langzaam.

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Nagelbijten. Tot stompjes aan toe. Het werkt gewoon niet om er vanaf te blijven :(

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Zo herkenbaar....
    Ik ben ook erg.. Constant wondjes omdat er een klein velletje zit.
    Vooral mijn lippen zijn een probleem. Ik zit er aan zonder dat ik t doorheb. Drama! Mijn man zegt er ook wel eens wat van, maar daar wordt ik ook sacho van:)
    heb nog geen oplossing gevonden helaas!!

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

hier ook... maar dat is iets wat nagelstylistes gewoon MOETEN doen geloof ik :D

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier ook een wondje of pukkeltje is hier niet veilig zelfs mijn dochter zegt al tegen me niet plukken mama. Ben dus ook benieuwd of er een oplossing is.

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pfoe... wat ben ik blij dat ik dat niet doe haha... een vriendin van mij doet dat ook.. altijd dr hele lippen kapot, allemaal velletje... echt zonde vind ik dat !...

maarja... ik zal wel andere rare dingen hebben (kom er eventjes niet op haha)

11. Within

Within Niet meer actief

Velletjes op mn onderlip.. niet veilig nee! Bij vorige post nog in de ontkenningsfase..

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaa hier nog eentje!
    I luuuv plukken, pielen, bijten, krabben, pulken :D

Ik pulk velletjes en korstjes er inderdaad af (heb eczeem, dus heb vaak velletjes op mijn huid)
    Puistjes moet ik uitknijpen, ook ingegroeide haartjes enzo.
    Verder bijt ik op mijn onderlip, en soms op mijn nagels...
    Zenuwpees? nee hoor, gewoon lekkere pulkerd ;)

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.291
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik pluk aan mijn haar, de hele dag!!!!! Ik heb lang haar en de hele dag zit ik dus aan mijn lange haar te friemelen, altijd aan de linkerkant om mijn vinger te draaien. Ik merk het zelfs soms niet eens meer maar mijn collega's des te meer. Die moeten de hele dag tegen mij aan kijken :D!

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik krab korstjes altijd open en puistjes moét ik uitknijpen, anders blijf ik de hele dag met zo'n gevoel lopen dat ik dat puistje heb zitten daar.
    Verder valt het hier wel mee. :p
    Nagelbijten doe ik niet gelukkig.
    Als ik me heel, heel erg verveel ga ik haren uit mijn hoofd trekken. ;)

15. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik blijf mijn onderlip kapot trekken..
    Zodra het weer een beetje droog is zit ik onbewust te pulken,
    Het doet uiteindelijk zeer en begint te bloeden, maar dat velletje moet eraf!

Mep over mn vingers van mijn man helpt 10 minuten ( had ik om gevraagd of ie dat wil doen )

Hopeloos! Blijf labello ofzo smeren maar is ook maar van tijdelijke duur.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nee ik ben zelf geen plukkert, helemaal niet zelfs. Mijn man wel daarentegen en dan moet ik dus weer bekennen....

Dat ik me daar altijd zoooo aan ergeren, de hele dag zit hij te plukken. In zijn haaaaaaaaar, aan zijn neuuuuuuuuus, aan zijn nageeeeeeeeeels. pfffffffffffff

Of te tikken, of te trommelen of te klapperen oehhhh

dan kan ik me zoooo ergeren dat ik eerst zit te koken en dan sissend tegen hem zeg.. hou nou eens op.

:):):)

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    hier ook een nagelbijter! niet tot stompjes toe hoor. zit ook veel aan me haar te frunikken

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    haha...lig in een deuk!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hier nog 1 wondjes, nagels en binnekant van me wang en lip

20. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik kras steeds met mijn wijsvingers de huid bij mijn duim langs de nagel kapot.
    Krijg het niet afgeleerd :( alleen met nepnagels heb ik er geen last van maar die wil ik niet meer..

Deel Deze Pagina