buikpijn voor ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door julia128, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben benieuwd of er meerdere zijn die hetzelfde hebben als mij.Ik heb elke keer voor mijn ei zo'n last onder in mijn buik dat ik me buik niet eens in kan houden.Ben in november gestopt met pil alleen wil het nog niet lukken, denken jullie dat dat mij ei is?Heb nog geen slijm het weekeind zou ik mijn eitje moeten hebben als ik 29dagen aanhoud.

Groetjes Julia

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb al vanaf maandag ei-pijn en denk dat mn ei vandaag gesprongen is...
    eipijn komt zeker wel vaker voor!

3. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke vraag me af of je ei dan al gesprongen is of nog moet komen.Heb dat gevoel elke maand en rond die dagen sex gehad maar ben nog niet zwanger maar gebruik ook geen ovutesten vandaar dat ik ook niet weet ofdat mijn eitje is.

Groetjes Julia

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij kan die pijn twee dingen betekenen, of dat er spanning staat op je eileider en dan als de pijn weg is, is je eitje gesprongen, of als je eitje springt komt er wat vocht of bloed vrij en dat kan het buikvlies irriteren.
    ik denk dat het bij mij het eerste is omdat het langer aanhoudt. het tweede is meer in de vorm van een paar uurtjes volgens mij.

ik zou dus als ik jou was tijdens die pijn klussen en tot een dag of 2 er na ook nog...
    hopelijk ben je snel zwanger!

5. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan ga ik vanavond klussen!Doet heel de dag al pijn.Denk je dat het beste is morgen weer doen of dag erna?Jij kan advies geven denk ik zie dat je al 2 kleintjes hebt :)

Groetjes Julia

Deel Deze Pagina