6 mei ben ik bevallen van een mooie zoon genaamd dylan hij is om 19:53 geboren en weegt 3290gr meerdere mensen hadden mij naar me verhaal gevraagd dus bij deze 6mei om 02:00 begonnen de weeen eerst om de 15min maar al gauw om de 5 min om half 4 ziekenhuis gebeld en we mochten gelijk komen hier aangekomen had ik wel weeen maar nog geen ontsluiting ze wilde me ook nie gelijk weer naar huis sturen dus hebben ze me even 2 uurtjes hier gehouden om te kijken of ik dan wel ontsluiting had dus om 6 uur weer gekeken en ja gelukkig 3 cm dus gingen we naar de verloskamer daar had ik echt een super leuke gyn en een co assistent maar dat vond ik helemaal geen probleem en een verpleegkundige die echt super leuk was om 9 uur smorgens had ik 5cm maar de weeen kwamen zo snel achterelkaar dat het bijna nie weg te puffen was de gyn adviseerde een ruggenprik die ik eigenlijk nie wilde vond het dood eng maar toch maar gedaan omdat ik het anders echt niet vol ging houden om 10 uur heb ik die ruggeprik gekregen en het is me heel erg mee gevallen en kon teminste even uitrusten voor het echte werk zou beginnen om 5 uur smiddags ongeveer had ik 8cm en die laatste wilde nie dus hun weeenopwekkers gegeven nou toen hielp die ruggeprik nie echt meer maar het was voor het goede doel he uiteindelijk had ik om ongeveer half 7 ontsluiting voledig en mocht ik meepersen heb een klein knipje gekregen en een beetje geholpen met de vaccuumpomp en om iets voor 8 was ons mooie ventje er hij had het een beetje benauwd dus ging gelijk aan het zuurstof gaat nu super goed en hij knapt goed op nou dit was me verhaaltje
mooie bevalling joh!! goed gedaan!!!!!!!!!! ennnuhhh IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOK veel mensen jaloers op je hihihih geniet er lekker van! knuffeelll