Eerste keer ovu-testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door famke89, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hii meiden,

Er zullen ongetwijfeld nog 101 van deze topics zijn.. Maar ik zie door de bomen t bos niet meer :D

Ik heb vanmorgen voor t eerst ovu-testen gekocht, manlief en ik zijn bijna een jaar bezig voor 2e kindje.. En ben ondertussen in staat om zo ongeveer alles te proberen ;) (Eerste kindje was in ronde 1 raak.. en hoe goed je ook weet dat dat ook uitzonderlijk is.. stiekem zet je je zinnen er dan toch op dat 2e kindje ook snel raak zal zijn.. )

Maar goed, mijn vraag gaat over die ovu-testen ;) Heb een cyclus van 31 dagen, en zit vandaag op dag 14.. volgens bijsluiter de dag om te beginnen! Dus net zo'n test gedaan en ik twijfel of er wel een test lijntje staat.. hij is of zooo verschrikkelijk licht of het is het voorgedrukte streepje wat ik zie.. niet op de foto te krijgen dus..

Maar om nu lang verhaal kort te maken.. vanaf hoeveel dagen voor je verwachte ovulatie kun je een (licht) streepje verwachten? (theoretich is die van mij donderdag) Heb trouwens de testen van de action!

Sorry voor heel verhaal :D liefs xx

2. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Goeiemiddei famke

De beide streepjes moeten even donker zijn. Anders is je ovu test niet positief. Bij mij schommelen de testen. Van minimaal streepje tot dikke knalsteep. Zomaar na een paar uurtjes. Gewoon lekker
    Door testen. Morgen weer. Worden de streepjes donkerder dan weet je dat je goed bezig bent.

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Thanks!

4. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Beste Famke,
    Ik ben vorige maand begonnen en toen had ik op cd12 een positieve test. Deze maand echter knalde hij al op cd9! Dus ik was blij dat ik wat eerder was begonnen met testen!
    Je kan maar beter teveel testen, dan het te missen denk ik
    Succes!

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Heb ook nog geen slijm verlies normaal wel al vanaf dag of 5 ervoor.. dus zat te denken miss late eisprong deze keer.. ga indd door testen totdat ie wit blijft na t positief testen ;)

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    En toen was er een licht roze streepje! Zal vast donkerder gaan worden ;)

7. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hey ik heb ook eerste keer ovulatietesten gebruikt en heb voorbeeld voor je, als je zo test hebt is dan positief .. Succes en hoop dat je snel zwanger word duim voor je xx

Bijgevoegde bestanden:

8. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Je kan je gehele cyclus twee streepjes zien. Dit komt omdat je bijna altijd wel een beetje lh in je urine hebt. Daarom is een ovu test pas positief als de strepen even donker zijn of de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep. Ik heb de laatste maanden een cyclus van 30 dagen met een positieve ovu test op cd17 en eisprong dus op cd18 (dmv temperaturen weet ik dat).
    Ik had zelf geen knallers met action wat mij heeft doen beslissen een ander merk te nemen.

Je streepjes hoeven trouwens niet op of af te lopen. Hij kan vanuit het niets ook ineens knallen!
    Succes met testen, hopelijk vind je je ei snel!

9. babysed

babysed Lid

7 jan 2016
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Bij mij kwam de knaller ook vrijwel uit het niets opzetten hoor, dus geen zorgen;)

Voorbeeldje van mijn rijtje:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina