Hallo, Een tijdje terug gaf 1 van jullie mij een website met 25 testen voor 11 euro nog wat. Natuurlijk, omdat ik zo'n chaoot ben, ben ik de site vergeten en ik kan nergens die reactie meer terugvinden. Help!
One step? Dat zijn er volgens mij wel 50 voor minder. Kun je via ebay bestellen. Ik heb ze. Ook de ovulatietesten.
En ik heb nu ontdekt dat ze bij de big bazar 2 testen voor 0,99 verkopen. En ook de ovulatietesten 5 voor 2,59
Romed online misschien? Inclusief verzend kosten is her ongeveer 11 euro. Cassettes. Bedoel je die? Kijk dan even naar mijn topic "toch nog positief.. Huh?" Ik weet niet wat er mee is gebeurt maar vind ze alles behalve fijn nu. Bij mijn dochter reageerden ze super en knalden ze snel. Nu zijn het heel lang vage streepjes en soms zelfs geen streepje.. heel raar. Moet ze overigens nog mailen want vind dit super slecht. Kruidvat gaf een super streep en met dezelfde urine gaven deze een licht streepje. Heb nog getest en ze geven nu een redelijk donkere streep aan, maar niet fijn als je voor je nod test. Ik denk /hoop dat er iets mis is gegaan met de productie deze keer.
Romed online ja!! Dankje dankje! En de Big Bazaar testen kan ik ook wel eens proberen dan. Aha, dus ze zijn toch niet zo goed?
De doos die ik nu heb niet in ieder geval haha Maar ik vond ze super.. Dus vermoed dat het een fout is Ofzo?
Ach ik kan t risico wel nemen voor dat geld. Ebay snap ik niet haha.. Maar kan nog wel even verder kijken..
Hey, ik heb nog 68 testen thuis liggen, goed tot augustus 2016. Ik bied ze aan voor 7 euro + verzendkosten. Wie ze wil, moet me even een berichtje sturen.