Hallo dames! Dit is mijn eerste ronde met ovulatie-testen, dus ik heb er nog geen ervaring mee. Op 21 augustus (2 weken geleden) heb ik een vroege miskraam gehad. 1 week later heb ik een controle (inwendige) echo gehad en toen was mijn baarmoeder helemaal weer schoon en vond de arts het lijken alsof ik met een week of 2 een eisprong zou krijgen. We willen niet wachten tot ik voor het eerst ongesteld ben geworden, maar direct weer proberen. Daarom ben ik nu aan het testen om mezelf iets meer zekerheid/duidelijkheid te geven, want ik merk dat ik erg onzeker word van het feit dat ik geen idee heb waar ik in mijn cyclus zit. Er was eerst een paar dagen niets te zien (of met heeeeel goed turen een heeeel dun streepje) maar vandaag was het streepje veel duidelijker! Ik heb twee foto's gemaakt van het rijtje testen. Wat denken jullie? Al positief? Bijna positief? Nog lang niet? Ik hoop dat jullie willen meekijken!!! Ps. (later toegevoegd ) Ze zijn idd van Zwanger&Kids
Ik denk positief, hij is nog niet net zo dik,maar wel net zo donker. Voor de zekerheid zou ik morgen nog een testje doen En voor vanavond: Klussen
Tsja het streepje wordt duidelijk donkerder, maar hij is nog niet even donker. Het kan zijn dat ie morgen wel gaat knallen. Maar ehh... voor de zekerheid zou ik zeggen: gewoon klussen. Ik heb zelf een tijdje streepjestesten gebruikt, maar ik werd er niet echt wijs uit. Die van 123ovulatietest.nl werkten de eerste ronde goed, maar in de tweede ronde heb ik geen enkele echt positieve test gezien. Ik heb die tweede ronde de testen van matcare ernaast gebruikt en daar heb ik over anderhalve week verspreid zeker 5 positieve testen. Kortom: ik ben van de streepjes afgestapt en heb nu CB digital. Wel wat duurder, maar da's tenminste duidelijk... Misschien ook wat voor jou? Als je ze wilt halen, zoek dan het pak met 20 stuks, dat is verhoudingsgewijs veel goedkoper (50 euro; die met 7 kost 32 euro). Ze hebben 'm in elk geval bij Etos.
deze zijn van zwanger&kids toch? ik gebruik ze ook. Het eerste streepje moet donkerder zijn dan het tweede streepje, dan is hij knal positief. Dus voor nu bijna positief Ik zou gewoon een leuke nacht met je vent tegemoet gaan veel plezier en suc6!
Volgens mij is hij wel positief! Hij is in ieder geval al wel iets donkerder dan de controle streep. Ik heb vandaag ook een positieve(?) ovulatietest, zal wel even een fototje bijvoegen. En voor vanavond: gewoon klussen!! En morgen nog een testje doen.