dagen een verhoogde lh piek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door esklessebes, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Hallo allemaal,

Na mn mk heb ik na 25dagen 2 dagen bloedverlies gehad in 3 dagen. Dit heb ik geteld als 1e menstruatie.
    Toen dag 23, 4 dagen bloedverlies dus 2e menstruatie.
    maar nu heb ik al 9 dagen een knipperende :) op de cb ovulatietest. Dus 9 dagen een verhoogde lh waarde.

nu ga ik ervanuit dat dit geen goede ovulatie is maar dan de vraag, hoe gaat het verloop verder. Krijg ik toch een bloeding binnekort of is het mogelijk dat er binnekort weer een ovulatie is?

hoop dat iemand dit herkend!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan het zijn dat die laatste bloeding een innestelbloeding was?

Ik raad je aan eerst nog even een zwangerschapstest te doen. Gezien je ovulatietest wel erg lang positief aangeeft!

Ben erg benieuwd en duim voorje!

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik ben ook erg benieuwd naar je zwangerschapstest. Zo'n lange piek heb ik nog nooit van gehoord en je zal niet de eerste zijn die toch zwanger blijkt. Ik hoop het voor je :)

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Thnx voor jullie berichtjes!

Gister deed ik een zw test en was omo wit en alle ov testjes van action die k gedaan heb geven allemaal een licht lijntje.

innestelingsbloeding zou kunnen maar was echt net als een menstruatie zeker 4 dagen.

een vriendin zei dat die eerste bloeding na mn mk misschien niet mn eerste cyclus was.

k heb geen testen meer heb nu van cb de 20 testjes zet besteld deze komt morgen.

ben zelf ook erg benieuwd!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!

Mijn eerste bloeding na de mk duurde 2,5 week. Deze begon 26 dg na mijn mk en was ook zonder eisprong..
    De tweede cyclus gewoon weer een eisprong..
    Mogelijk heb je net zoals bij ik nog een bloeding van de mk gehad en begint je lichaam nu weer opnieuw

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Zou kunnen moonlight maar dan heb k op dag 25 2 dagen bloedverlies gehad en dan 23 dagen erna ruim 4 dagen al een menstruatie.

ik ga het zien :))

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een licht lijntje op een ovulatietest hebt, dan is je test negatief. Je hebt altijd een kleine hoeveelheid LH in je lichaam, waardoor je gedurende je hele cyclus een licht streepje op je test kunt hebben. Dit zegt niks over een eisprong of zwangerschap. Succes!

8. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Jep jippie maar cb geeft een knipperende smiley al 9 dagen en action geeft dus hele lichte lijntjes dus negatief :$

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #9 Esther15, 14 aug 2014
    Laatst bewerkt: 14 aug 2014
    Wat raar zeg. Ik heb hier wel eens van iemand een topic gelezen van iemand die dat ook had, maar dat is al enige tijd geleden. Daar werd geklaagd dat de eisprong dus uiteindelijk veel later kwam.

(heb nog even voor je gezocht, maar kan het onderwerp zo snel niet meer vinden helaas)

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb het vorige maand gehad, niet 9 dagen, maar ik ben ook na 4-5 dagen opgehouden met testen. Via google :cool: heb ik gelezen dat het kan betekenen dat je eisprong later komt, dat het niet goed lukt om een ovulatie te krijgen of zo.

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Thnx esther en mime!

Zelf kan ik er ook bijna niks over vinden maar wacht het af.
    vandaag komen de nieuwe testjes en ben benieuwd wat die zeggen hoop dat mn ei van het weekend komt :)

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Dit is bizar vandaag kwamen de nieuwe testjes binnen de 20stuks van cb.
    ik dacht laat nog 1 x een test doen met de 2 hormonending en 1 met degene die alleen een stilstaande kan geven of een o.

nu gaf de 1e een stilstaande aan
    de ander gaf een o aan.

zw test zei niet zwanger

nu heb ik cb gebeld en dat wijffie vertelde dat de paarse gevoeliger is en rade mij aan om morgen de roze nog een keer te doen.
    ze zei dat ik na 8/9dagen een knipperende gewoon nog een ei kan krijgen.

13. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Wilde nog even kwijt hoe het nu afgelopen is.

gister en vandaag was het gewoon weer een O denk dat ik stop met testen deze maand!

Lijkt mij sterk dat k nu weer een stilstaande smiley zou krijge. Of heeft iemand dit meegemaakt?

Deel Deze Pagina