Hey meiden, Ik ga het toch neerzetten, gezien ik niet het geduld heb tot maandag... Dan ga ik even de vk bellen om te vragen hoe het allemaal zit. 17-9 testte ik positief, 20-10, de eerste echo bleek het hartje net twee dagen te zijn gestopt. Ik heb uiteindelijk 7 weken gewacht voor de curettage, maar de dag ervoor toch nog de miskraam gehad. Helaas bleek de placenta er nog te zitten en wat stolsels, dus alsnog de curettage gehad de dag erop. Dat was 28-11, een week erna ben ik gaan testen op ovulatie om te kijken hoe mijn cyclus was. Het liep op en af en weer op en weer af. (ik testte toen nog met 123thuistesten) maar geen knallers. Uiteindelijk gaan testen met de testen van Zwanger & Kids en die waren al meteen positiever, uiteindelijk op 23-12 een knaller. Voor de grap heb ik toen ook een test van 123thuistesten naast gehouden met dezelfde urine getest en deze kwam niet eens bij een knaller in de buurt. Maar meer in de buurt bij de testen 2 weken na mijn miskraam. Alleen nu het rare, 's middags begon ik met bloeden, lichtroze was het meer en waterig. 's avonds toch nog maar even gezellig gemaakt. De volgende dag leek het los te breken, maar geen menstruatie hoeveelheid zeg maar, ook geen hoofdpijn wat ik altijd een dag ervoor heb. Ook nog even getest, wederom een positieve ovulatietest, wel iets minder knal, maar hij was er nog, met dezelfde urine om die reden toch maar even een zwangerschapstest er tegenaan gegooid en wat schetst mijn verbazing? Juist, een licht positieve test. (zonder ochtend urine trouwens) Ik snapte er helemaal niks van. Volgende dag (ochtendurine) maar een CB digital gedaan, maar de tekst kon niet duidelijker: NIET ZWANGER Gezien dit de meest gevoelige zwangerschapstest is, twijfel ik er amper aan. Ik vind het alleen wel heel raar dat ik bijna 3 dagen gebloed heb. Ovulatietesten lopen nu wel weer af trouwens, dus dat lijkt normaal. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn of is het toch een menstruatie?
Ik heb twee weken gebloed na curettage, maar daarna was het helemaal over. Kan het een tijdje stoppen en daarna weer beginnen?
Ik denk dat je zwangerschapstest op je ovulatie gereageerd heeft en ja dat kan. Je had op 23 december een positieve ovulatietest en de 24e een lichtpositieve zwangerschapstest. Tevens heb je een ovulatiebloeding gehad. Dat was die korte bloeding rond je positieve ovulatietest! Binnen 24 tot 48 uur na de positieve ovulatietest springt namelijk je ei. Alles bij elkaar opgeteld: eisprong!
Dankjewel voor je antwoord Be Happy Er zijn er twee die erop gereageerd hebben, zowel die van zwanger & kids als die van de etos. Ik wist alleen niet dat een ovulatiebloeding zoveel kon zijn en zo lang.
Misschien komt dat nog door de curretage, dat je lichaam iets heftiger reageert met een eisprong dan normaal.. Succes, hopelijk over 2 weken een positieve test, en een hartje die blijft kloppen..
Ja daar zat ik ook aan te denken, vooral omdat het dus beetje roze achtig en waterig bleef. Zou natuurlijk best kunnen met de curettage inderdaad. Ik hoop inderdaad op een positieve test over een kleine 2 weken en dat het een plakker is Dan gaan we goed het nieuwe jaar in