Goedemorgen meiden! We zijn bezig met onze eerste ronde iui na 2 jaar proberen op de normale manier. Nu is het wachten zwaarder dan de hormonen haha. Heb nu op 10dpo, 12 dagen na pregnyl deze test.... Gisteren was hij ook licht positief maar durf nu niet te hopen... Zou dit nog pregnyl kunnen zijn? Lieve groetjes, Yvonne
Het zou kunnen, maar hoeft niet. Ik plaste nog pregnylstreepjes met 13 dagen na pregnyl, maar lees ook verhalen dat vrouwen een witte test hadden op 10 dagen na pregnyl. Het enige wat je kan doen is doortesten de komende dagen om te kijken of de streep gaat oplopen of nog verder afloopt.
Dankjewel! Ja dat hoor ik dus ook. Dat het soms na 12 dagen nog invloed kan hebben op je test en ergens anders lees je weer dat het na 10 dagen zeker weet moet zijn. Ik blijf inderdaad hopen dat ze op gaan lopen... Deze tests zijn van gisteren een vandaag.
Hi yvonne Vervelend om te zien dat ook jij de iui moet aangaan. Ik ben nu in ronde 2. Ik plaste tot 17 dgn na pregnyl 5000eh nog steeds streepjes. Zwanger ? Pregnyl ? Ik weet het niet ... maar werd toch ongesteld helaas. Ik hoop bij jou dat het op gaat lopen !
Och jezus Bo.... Dan heb je zoveel hoop en dan zo 'n teleurstelling.... Hoe gaat het nu dan? Hoeveelste iui? Liefs, Yvonne
Ik mag 16 dagen na pregnyl testen, op 17 dagen nog pregnyl lijkt me niet logisch. Al weet je dat toch nooit he? Echt een nadeel van de pregnyl. Ennovy, op je eerste test zie ik een tuurstreep en op die andere twee helemaal niets. Misschien ff drupje water in allebei en nog een foto? Vind hem een beetje wazig. Tuur graag mee
Ik denk ook dat Bo dan toch pril zwanger is geweest. ..zo lang lijkt je echt niet meer van pregnyl. Liefs, Yvonne
In het echt is het duidelijker en echt roze. Streepje staat er maar of het nou pregnyl is na 12 dagen. ...?! Dacht dat het met iui makkelijker zou worden allemaal haha.