pesa tese traject ervaring

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Willianne1, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willianne1

Willianne1 Nieuw lid

5 feb 2016
    4
    0
    0
    in de visindustrie
    Tollebeek
    Goedemorgen..

Ik heb een vraagje wie heeft er ervaring met een pesa tese traject?
    Wij moeten aankomende woensdag voor het eerst naar Nijmegen toe. Wie van jullie heeft dit al mee gemaakt en hoelang duurt zo'n traject?

Groetjes Willianne

2. MacD

MacD Niet meer actief

Wat wil je precies weten?

Mijn man heeft zijn tese in Düsseldorf laten doen. Tussen de eerste afspraak en de uitslag zit 3 maand. Dit had korter gekund maar we zaten met de feestdagen en de vakantie. We hadden de uitslag binnen vier weken na de operatie.

"Viel hem mee" Het deed natuurlijk wel pijn naderhand maar veel koelen met coldpacks en veel rusten de eerste dagen, dan gaat het daarna heel snel. Tip voor de nacht, neem twee aparte dekbedden dat ligt voor beiden rustiger.

3. Willianne1

Willianne1 Nieuw lid

5 feb 2016
    4
    0
    0
    in de visindustrie
    Tollebeek
    Ja heb zo veel vragen.. 😊 woensdag moeten wij naar Nijmegen.
    Dan krijgen we informatie die dag hebben we dan ook gelijk 5 afspraken. Mijn vraag is wat ons te wachten staat. Wat voor onderzoeken je allemaal van te voren krijgt. Wordt ik ook nog onderzocht. Wij zaten eerst bij islala kliniek Zwolle daar is mijn man wel 4 keer onderzocht. 3 x is er wel zaad gevonden en 1x niets. En bij de uroloog een onderzoek. Alles was goed zat niets verstopt ofzo. Ik zelf heb maar 1 onderzoek gehad. Hoe zat dat bij jullie? Wij zitten nu al een jaar in mediche molen.

Groetjes

4. MacD

MacD Niet meer actief

In Duitsland maken ze volgens mij zo weinig mogelijk afspraken haha.:D

Toen het duidelijk werd dat het een tese moest worden ging het allemaal heel snel. Afspraak in DE bij de uroloog, hij deed nog even zijn eigen onderzoek en de afspraak werd ingepland.

Na de positieve uitslag moest ik een uitgangsecho, de medicijnen werden uitgeschreven en uitgelegd hoe te gebruiken en dat was dat.

Heb geen idee waarom jullie vijf afspraken hebben. Staat dat er niet bij dan? Bij jou was alles in orde?

5. Willianne1

Willianne1 Nieuw lid

5 feb 2016
    4
    0
    0
    in de visindustrie
    Tollebeek
    Ja weer een zaad onderzoek. En een echo van zijn scrotum. Dan 2 afspraken met dokters. En dan nog een groeps informatie afspraak. Bij mij was alles goed op de echo. Is het bij jullie gelukt?

6. MacD

MacD Niet meer actief

Wij zijn net begonnen met het ICSI traject. Erg spannend allemaal!

Leuk zo'n groepsafapraak :s

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft 2 tese behandelingen gehad waarbij de eerste keer aan zn linkerbal niks is gevonden. En bij de 2e tese behandeling er wat zaad is gevonden maar niet van super kwaliteit. Daar heb ik inmiddels 3 icsi behandelingen mee gehad zonder resultaat voor ons helaas.

8. Willianne1

Willianne1 Nieuw lid

5 feb 2016
    4
    0
    0
    in de visindustrie
    Tollebeek
    Ooh wat erg!.
    Hebben jullie dat traject ook in Nijmegen gedaan?
    Ik zelf vind het allemaal zo spannend! Hoelang duurde het bij jullie het traject?

MacD : succes met de behandelingen!

9. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee in het amc tijd tussen de 2 operaties bedoel je? Duurde ongeveer 2 maanden uit mn hoofd.
    Traject in totaal denk ik 2 en half jaar. Success dame

10. MacD

MacD Niet meer actief

Ah wat verdrietig!! Sterkte!

Jij ook Willianne!

11. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Wij gingen ook naar dusseldorf, een afspraak met kliniek, dan eentje met uroloog dan tese en uitslag. Ging erg snel dus, hadden erfelijkheids onderzoek al gehad wij.

Veel succes alvast!

Deel Deze Pagina