Hallo. Gisteren hebben wij blij nieuws gekregen wij zijn in verwachting van ons eerste kindje! Nou heb ik zoveel vragen kwa kwaaltjes dingen regelen enzovoort. Misschien zijn er mensen die in dit topic mee willen kletsen? Mijn vragen zijn: Ik heb best last van krampen en rugpijn als of je ongesteld moet worden hoort dit erbij? Ik verlies geen bloed. Wat en wanneer moet je alles regelen? Kraamzorg bijv
Hoi Allereerst gefeliciteerd. Krampen enzo kunnen er inderdaad bijhoren. Ik heb dit zelf ook gehad aan het begin van de zwangerschap. Bij mij voelde dit inderdaad alsof ik omgesteld zou gaan worden. Je kunt de verloskundige nu al bellen en een afspraak maken. Kraamzorg krijg je info over bij de verloskundige en kan je regelen rond de 12 weken. Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Al die steekjes en pijntjes horen erbij, ook zoals zere borsten en eventueel misselijkheid. Je kunt een verloskundige praktijk opzoeken bij jullie in de buurt en die bellen voor een afspraak om een intake en eerste echo te maken. Aan hun kun je ook al je vragen stellen mocht je dingen willen weten.
Proficiat!!! Al die vragen en nog veel meer die komen mij bekend voor, wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje en hoe verder de zwangerschap vordert hoe meer vragen je krijgt