ik heb vorige maand 18 feb een miskraam gehad en 27 feb begon ik te bloeden 2 weken lang. nu is het 28 maart en ben nu als het ware 2 dagen overtijd wat ik heb gezien en gedaan via de cyclus banner. ik ben nu ook ziek, me botten doen pijn, voel me misselijk en me borsten zijn gevoelig aan het worden. ik durf geen test te doen want ik ben bang dat ik teleurgesteld ga worden. maar is het niet raar dat ik nu weer zwanger ben.zo snel? heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Cyclussen na een miskraam zijn erg onvoorspelbaar, dus dat is erg lastig. Mijn korste cyclus was 3 weken en de langste 7 weken. Is 18 febr je miskraam geconstateerd en ben je 27 febr het vruchtje verloren? Of heb je 27 febr weer een bloeding gehad? Normaal komt je menstuatie 6 weken na de miskraam (als je het vruchtje kwijt bent), zolang het vruchtje in je buik zit ben je gewoon zwanger. Je bent wel erg vruchtbaar na een miskraam, dus je zou maar zo weer snel zwanger kunnen zijn, dat is helemaal niet vreemd. Sterkte met het verwerken van je miskraam en ik hoop dat je weer (snel) zwanger bent. Marsja
hoi chulita , het is niet raar dat je nu weer zwanger kan zijn.. heb zelf ook een mk gehad op 22 februari.. en ben meteen 2 weken later weer bevrucht geworden dus weer zwanger... Ik zou toch even een testje doen , je weet maar nooit. sterkte nog en succes met testen groetjes van Ramona
hallo, bedankt voor jullie berichten. ik ben ongeveer 3 weken geleden het vruchtje verloren.en 2 dagen later was het bloeden gestopt. het vruchtje was ook heel groot.heel raar..ben blij dat ik een nog een echo gemaakt heb de kleine toch nog kunnen zien!.. ik heb vandaag een testje gedaan ben niet zwanger. nou volgende maand beter!..vast wel..heb er volle vertrouwen in.ik hou jullie op de hoogte.
Hallo, Ik heb 1 maart een miskraam gehad. Kort erna al negatief getest en vandaag weer positief getest. Het kan inderdaad wel. Groetjes, Meid22
Sorry had je bericht niet gelezen. Jammer dat je niet zwanger bent maar moed niet verliezen he. Groetjes, Meid22