Hey lieve mama’s en mama’s to be Ik weet dat het super vroeg is en ik mezelf waarschijnlijk gek maak maar het is nu 6 dagen na mijn eisprong (denk ik) en heb vanochtend getest, ik weet dat het veel te vroeg is dus ga sws door met testen maar zie ik hier nu al een schaduw? Liefs
Ik zie het niet.. en ik denk als jij iets ziet waar je de streepjes hebt neergezet, dat dit dan te ver naar rechts is... Tenminste het lijkt of je daar puntjes hebt neergezet, of klopt dat niet . 6DPO is overigens wel enorm vroeg. Ben benieuwd naar je volgende test over een paar dagen.
Bedankt voor je snelle reactie!! Ja heb puntjes neer gezet zo precies mogelijk haha ik laat het weten wanneer er een test positief is x
Ah yes geeft me toch een fijn gevoel dat iemand anders het ook ziet! Heb wel een voorgevoel en lichte symptomen maar dat kan ik me natuurlijk ook verbeelden. Bedankt! X
Ik zie op de natte testen wel een soort vaag lijntje maar kan ook van ebt doorlopen zijn. Heb ik ook weleens. Op de droge en laatste test zie ik echt helemaal niks.
Zie op 1 test wel een heel lichte streep, maar eigenlijk denk ik dat dit de voorgedrukte streep is. Zou anders betekenen dat je op 4DPO een innesteling had en dat is echt héél erg vroeg. Zou op z'n vroegst 10DPO weer testen.
Ik zie op alle foto's wel een lichte streep. Zo begonnen mijn testen ook en testte toen ook al 6dpo. Dus het kan zeker. Morgen zeker nog een testje!
Mijn hoofd is in dubio, dan denk ik iets te zien en dan weer niet. 6 dpo is wel heel erg vroeg. Als het wat is zou die morgen of overmorgen wel wat duidelijker moeten zijn dus ben benieuwd. Spannend, hoop het uiteraard voor je