Eerste keer sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cherry27, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry27

cherry27 Lid

24 jun 2015
    57
    11
    8
    #1 cherry27, 21 sep 2015
    Laatst bewerkt: 21 sep 2015
    Hoii! Sinds een paar dagen ben ik voor het eerst begonnen met de sensitesten, en nu sinds vandaag is de test een stuk donkerder. Ik vraag me af of hij nog donkerder moet worden, of dat dit nu al mn eisprong is/eraan komt. Normaal heb ik nooit zo vroeg mn eisprong al, ik had nl berekend op as weekend (ik hou een appje bij, mn lf is tot nu toe altijd 7/8 dgn geweest bij vorige testen, mn laatste menstruatie begon op 6 september en cyclus is meestal 27/28 dagen). Wat denken jullie even afwachten? :D:( Mssn is mn eisprong dit keer een stuk vroeger?
    Ik heb een foto toegevoegd, ik hoop dat deze te zien is..

Bijgevoegde bestanden:

2. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij is die positief of zo goed als positief. Ik kan niet scherp genoeg inzoomen om het te zien.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    De foto is idd wat wazig, maar ze lijken even donker. Dus zou ook zeggen positief. Morgen nog ff testen voor de zekerheid

4. cherry27

cherry27 Lid

24 jun 2015
    57
    11
    8
    Ik zie nu ook dat hij wat wazig is:( bedankt voor jullie reacties!
    net nog een test gedaan, en die was net zo donker. Ben benieuwd naar morgen..

Gelukkig had mn vriend wel zin om het gezellig te maken samen. Hoop dat het een keer raak mag zijn, laatste 2 maanden even op een lager pitje gezet, en geen testen enz meer gedaan, omdat ik bijna alleen nog maar daar mee bezig was. Gaf geen rust in mn lijf, en dat is denk ik ook niet goed. Gelukkig nu even vakantie, en een weekendje weg in het vooruitzicht! ;)

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Deze is positief.

6. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ziet er positief uit, goed dat je jet gezellig hebt gemaakt;)
    Miss vanavond of morgen nog een keer gezellig maken en dan moet het wel goed zijn, succes :)

7. cherry27

cherry27 Lid

24 jun 2015
    57
    11
    8
    Ja inderdaad, maar het is beter om het om de dag gezellig te maken toch of maakt dat niet veel uit?

Mn test is vanmorgen wel weer iets lichter dan die van gisterenavond, mazzel dat ik toch eerder ben begonnen met de testen, anders had k het waarschijnlijk gemist!
    Hieronder de foto van vandaag ;) ben er nu wel zeker van dat het toch positieve was!

Bijgevoegde bestanden:

8. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Op het goede moment gezellig gemaakt dus!

9. cherry27

cherry27 Lid

24 jun 2015
    57
    11
    8
    Hihi inderdaad!
    Zou zo mooi zijn als het nu eens raak is!
    :D

Deel Deze Pagina