Mijn mama is gisteravond overleden. Na het hele jaar al gesukkelt te hebben, ziekenhuis in en uit heeft haar hart het nu toch opgegeven, ze kon niet meer en was helemaal op. Ze zal haar eerste kleinkind niet meer meemaken, datgene waar ze zo trots op was en zo naar uitkeek! Ze is heengegaan met de gedachte dat ik nu eindelijk gelukkig ben met een hele lieve vriend en een klein meisje onderweg. Dat is een hele schrale troost. Ik moest dit even kwijt omdat ik mijn verdriet nog geen plekje kan geven! Liefs Palmie
Wat verschrikkelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verwerken van dit vreselijke verlies.
Jeetje meis, gecondoleerd!!! Er is nu even niets wat er gezegd kan worden om je je beter te laten voelen.. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik weet wat t is om zonder moeder (in mijn geval ouders) je kleintje op de wereld te zetten. Probeer te bedenken dat ze altijd in je hart bij je zal zijn, en zo ook bij je kleintje. Nogmaals sterkte met dit verlies!
Pff, wat verschrikkelijk zeg. Helemaal nu je hoogzwanger bent. Ik kan me voorstellen dat dit een erg moeilijke periode voor je gaat worden. Ik hoop dat ze ergens toch nog mee kan genieten van d'r kleindochter! Heel veel sterkte de komende tijd!
een traan die over mijn wangen heen gaat. meis ik weet wat het is. heel veel sterkte dat zul je echt nodig hebben. 10 jaar na overlijden van mijn mama ben ik zelf mama geworden. ik weet zeker dat straks jouw moeder straks een oogje in het zeil houd over jou en je toekomstige kindje(s) hou je moeder in gedachte en weet dat ze niet liever zou zien dan dat jij gelukkig word. maar voor nu en de komende periode een dikke knuffel van mij.
Wat verschrikkelijk! Niemand kan en wil zijn moeder missen, zeker niet als je net op het punt staat zelf mama te worden.... Logisch dat je je nog geen raad weet met je verdriet, het zal even duren voordat je dit grote verlies een plekje kunt geven. Wens je alle kracht toe voor nu en voor de toekomst
Afscheid nemen is als fijn zand dat tussen je vingers wegglipt. Je wilt dat krampachtig vast houden, maar dat lukt niet. Bij niemand,ook niet bij jou. Daarom is het zo moeilijk, je staat machteloos. Maar maak een plaatsje vrij in je hart en koester daar al de mooie herinneringen. De fijne momenten die je samen deelde. Dat zal jou helpen om verder door het leven te gaan en voor anderen open te staan. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Liefs Nynke
Een dikke virtuele knuffel meid. Dit is niet niks. Maar ook hier kom je weer uit, sterker dan ooit tevoren. Heel veel sterkte.
Gecondoleerd meid! Ik weet hoe het is helaas. Ben in 3 jaar tijd allebei mijn ouders aan kanker verloren. Gelukkig heeft mn vader mn zoontje nog 2 maanden mogen meemaken. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Sterkte!!!! Als je je ei kwijt wilt mag je me altijd een pb sturen hoor!!