In snap het even niet meer. Heb van dag 8 t/m dag 17 in mijn cyclus ovulatietesten gedaan. Op dag 14 leek deze positief (geen knal maar streepjes wel even donker). Dus dan zou ik nu ongeveer op 11 dpo zitten. Vanmiddag had ik cervixslijm wat leek op het slijm bij een ovulatie. Dus even getest (2x) en zie hieronder. Nu dus wel een knal test. Omdat ovulatietest positief kan zijn bij zwangerschap heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was wit. Zou ik dan nu mijn lh piek hebben? (dit is trouwens test van 123thuistesten en heb ook action ovulatietest gedaan net, deze gaf bijna geen teststreepje...) Mijn vorige cyclus (eerste na stoppen pil) duurde 36 dagen.
Moeilijk deze....ik denk, omdat de action niet positief is, dat je nu geen eisprong hebt.Maar...alles kan.Welke zwangerschapstest heb je gedaan?
ik heb zwangerschapstest gedaan van 123thuistesten. Heb ook nog van andere merken in huis liggen. Zou het zin hebben om een andere te proberen?
Ik zou de kv 2v5 doen...Na 10 jaar testervaring, met alle soorten ongeveer die er zijn, zijn dit bij mij de duidelijkste.Wel even wat langer laten liggen dan op de verpakking staat...Hoe langer hij ligt, hoe duidelijker het streepje.
De k2v5 heb ik toevallig vandaag gehaald. Morgen die dan maar proberen met ochtendurine. En vanavond maar even gezellig maken voor het geval het toch lh piek is... verwarrend haha
Een positieve ovu-test is helaas geen garantie dat een eitje ook springt. Het is dus mogelijk dat je meerdere LH-pieken hebt voordat een eitje springt. Eigenlijk is temperaturen de enige manier om te controleren of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Daar heb je nu niks aan, maar even voor de achtergrond.. Voor nu denk ik dat de 'oplossing' die je bedacht hebt, namelijk het vanavond gezellig maken en morgen de K2v5 doen de beste optie is. Ik duim natuurlijk voor een positieve zwangerschapstest!
Hmm ik ben niet zo dol op de 123testen, daar had ik geregeld in een cyclus meerdere positieve testen...ik zou de volgende ronde andere testen gebruiken En zelfs tempen is niet 100% waterdicht... Ik weet wanneer mijn ei was aan de hand van temperaturen maar ik ben echt al vanaf het begin ( en dat weet ik omdat ik vlak na mijn nod een echo gehad heb) een week verder dan met de temperatuur berekening
Wat verwarrend zeg! Het klopt dat ovulatietesten positief kunnen geven als je zwanger bent. Ik heb zelf geen ervaringen met de 123thuistesten, maar ik zou vanavond in ieder geval nog even klussen, en morgenochtend eens een kv testje proberen.
Kv testje bleef wit helaas, maar wel verwacht na gister eigenlijk. Straks maar weer een ovulatietest, ben benieuwd wat die zegt. Xmoonlightx, welke ovulatietest zou jij aanraden?
Kan heel goed je eisprong zijn temeer je schrijft nog maar kortgeleden met de pil gestopt te zijn! Dan is je cyclus veelal niet direct weer keurig 28 dagen. Je vorige cyclus was 36 dagen. Dus het is niet vreemd dat deze nog iets langer is. Klussen dus en dan over 2 weken testen. Succes!
Ik snap ook even niks van de 123 ovutesten. Ik test tegelijk met dipsticks van z&k. Allebei de dipsticks waren eergisteren positief. Ook smiley op cb. Nu lopen de dipsticks van z&k weer netjes af, maar die van 123 is nog steeds knalpositief!! Met dezelfde urine. Hoe kan dat nou?
Jasmijn, ik denk dat je nu je eisprong hebt, ook gezien je cervixslijm en het feit dat je testen eerst niet KNALpositief waren. Gewoon voor de zekerheid klussen en hopen dat de ongi uitblijft. Succes!
Be Happy, je hebt helemaal gelijk. Ik ben ongeduldig M'n vriend zei vanmorgen het lijkt wel een studie haha. Scarlett1985, geen idee hoe het kan. Maar ik weet wel dat ik de volgende ronde overstap op andere ovulatietesten dan 123.
Ik had altijd goed resultaat bij die van de action, maar ook daar zijn de ervaringen over verdeeld hier.
Ja over de meeste testen zijn de meningen verdeeld Logisch ook wel, ieder lichaam is ook anders. Ik probeer de volgende ronde in ieder geval een ander merk dan 123
hier hele goede ervaringen met zwanger en kids. alleen niet de zw. testen. die zijn helemaal nix vind ik
Hoi meiden, even mijn oude topic er weer bij gepakt. Uitgaande van die positieve ovulatietest op dag 25 zou ik morgen mogen testen. Maandag klein beetje bloedverlies gehad maar zette niet door (innesteling??). Vanmorgen getest, en zie hier het resultaat! Ik sta te stuiteren!!! Oja gelijk drie testen gedaan want ik kan het niet geloven.