1e door de pil heen 2e ronde 1 3e ronde 0 (na stoppen met pil halverwege cyclus niet meer ongi geworden en zwanger) 4e november mk (door condoom of liever gezegd erlangs, want was niks gescheurd) 5e december ronde 1 mk paar dagen na posi test ging het mis. (best wel vruchtbaar dus hier, en ondanks dat we het absoluut als een zegen beschouwen is het ook niet altijd even praktisch.. als je het lieve rniet hebt, moet je dus ook dubbel beschermen en extra opletten..dan is de lol er ook snel af..., maar klagen doen we niet hoor.. liever zo dan andersom, maar goed..)
1e keer ronde 1 2e keer ronde 1 werd helaas een mk 3e keer we zitten nu in ronde 3, hopelijk is het raak!
1e x in ronde 1(mk 9wk) 2e x in ronde 1(mk11weken) zijn nu de cyclus aan het afwachten na de curretage, ben erg verwend dus hoop niet dat het deze keer gaat tegenvallen! suc6
1e keer ronde 1 gelijk raak, maar werd helaas een mk met 7 wkn daarna heeft het 13 rondes geduurd eer ik weer zwanger was.... héél verschillend dus.
ik was de eerste keer ook in 1 mnd zwanger 2de duurde een jaar en de derde ws ik na een mnd en toen wouden we een 4de en dat duurde 5 jaar. dus je kunt er niet veelvan zeggen. grt
Hallo! Leuk topic... Ik vroeg het me namelijk ook af! Ze zeggen vaak dat je van een 2e sneller zwanger raakt dan van een 1e, maar uit sommige verhalen hier, blijkt dat het helemaal niet zo hoeft te zijn. Van onze dochter ben ik zwanger geraakt in de 3e ronde. Ik zit nu in de 2e ronde...hoop dat het maar snel raak mag zijn. Dat hoop ik voor iedereen hier natuurlijk! Liefs Elly.
1ste in de 3 ronde. 2de in de 19 ronde. Ik denk dat het uitzonderlijk is om er bij de 2e lang over te doen als je bij de 1ste snel zwanger was. Als ik zo hier lees zijn de meesten toch wel weer snel zwanger van een 2e.
1e kindje meteen in de 1ste ronde raak! 2e kindje, nu ronde 3.... Niet zo snel als de eerste, maar dat is niet erg! Als je meteen de eerste ronde aantelt dan voelt het allemaal zo onwerkelijk en gaat het ook zo snel. Maar klagen doe ik niet hoor, ik voel me erg gelukkig dat het zo snel mocht lukken.
Hoi idd leuk onderwerp. De eerste keer was ik zwanger na 4 rondes. Nu zitten we in onze 6e ronde voor nrtje 2. Veel succes iedereen! xxx
Van de eerste was ik gelijk zwanger (gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden) Voor de tweede zitten we nu in ronde 4...
Van de eerste was ik ook gelijk zwanger. Nu zijn we bezig voor de 2e. 18 jaar was ik de 1e ronden zwanger en nu ben ik 20