Ik ben pas begonnen met tarwekiemolie, wat kan ik verwachten? Ik hoor vaak positieve dingen maar ook negatieve dingen. Ik ben de laatste dag menstruatie begonnen, ik had het niet eerder in huis en mijn cyclus is gemiddeld 32 dagen, ben nu ook begonnen met tempen Ik hoor graag wat andere ervan vinden.
Gebruik het zelf niet, lees wel vaak dat dames die het voor hun ovulatie gebruiken juist een langere cyclus hebben. Het beste zou zijn om erna te gebruiken
Om mijn cyclus beetje op orde te helpen en om zwanger te worden. Mijn cyclus is tussen te 28 en 35 dagen
Wij willen graag voor een tweede kleine, maar ik ben nu ook aan het temp en er wordt gezegd dat mijn temp hoog is. Rond de 37.1 iedere ochtend. Zodra ik wakker ben naar de wc en daarna meteen temp. Weet niet of het ligt aan de tarwekiemolie
Ik heb het een ronde gebruikt ook vanaf cd 8. Hierdoor kreeg ik m'n ei een stuk later. De ronde erna na eisprong gebruikt en zwanger.
Hier was met het gebruik van Tarwekiem (start 1e dag van ronde 2) mijn ovulatie bijna een week eerder dan de eerste ronde (1e ronde na pilstop ong 38 dagen geloof ik), en bleek ik in ronde 2 ook nog eens zwanger te zijn geworden!