Ik wil slapen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tines mam van 2, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    Ik ben er zo klaar mee!!
    Gatver heb het helemaal gehad.

Ik werd om half 3 wakker omdat ik moest plassen en inmiddels ben ik nog steeds wakker!!

Elke nacht gebeurd dit weer, meestal is het "al" 5 uur voordat ik wakker word maar nu dus half 3.

Kan wel janken ben bekaf maar kan gewoon niet slapen. Inmiddels ben ik maar verkast naar de bank om tv te kijken bah

2. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hier ook wakker, normaal wel om 2 en ongeveer 4 uur,maar nu echt klaar wakker, kan ook echt niet in slaap komen, lig ook gewoon niet lekker meer.
    Man was ook ff wakker, toen ik zei dat ik niet meer kan slapen,kreeg ik als antwoord dat hij daar niks aan kan doen :( hij hoeft niet eens te.werken straks

3. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Hier nog 1 keetje was al 04:00 wakker en heb liggen draaien en toch na de wc en nu ook klaar wakker bah zal deze week ook het zelfde zijn? 5 dagen lang achter eljaar om 04 : 00 hoop van niet dat red ik niet ben dan dood op en caggie zelf middag dutjes werkt niet meer en me liefe meid slaap middag niet meer ak sins zec14 maandjes oud was en afgelopen woensdag is ze 3 geworden en dat is een nieuw fase ...maar dames we moeten effe vol houden!! Groetjes

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Hier helpt een boterham en een kop thee, klaar gemaakt door mn man. Meestal liggen we samen wakker en vallen we na wat eten weer in slaap. Tja de zenuwen slaan nu bij ons wel aan snachts. Ik lig gelukkig niet wakker omdat mn buik in de weg zit ofzo, kan nog steeds op mn buik liggen!
    Maar probeer eens wat te eten misschien helpt het, je moet straks goed uitgerust zijn dus je man kan best wel even een boterhammetje voor je smeren.

5. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik heb het ook gehad bij de eerste. Vanaf week 30, elke nacht op rij... Maar ook bij mij hielp het om wat te eten en dan weer naar bed te gaan.
    Succes en hoop dat je (jullie allemaal) nog wel wat nachten kunnen doorslapen!

6. Chris86

Chris86 Actief lid

21 jun 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Pff helaad herken ik het.
    Ben bijna 26 weken zwanger en slaap al sinds 16 weken heel slecht.
    Hier word ik iedere nacht tussen 2 en half 3 wakker en mag van geluk spreken als ik om 5 uur in slaap val en vervolgens om 6 uur weer moet opstaan.
    Nee niet leuk en moet nog tig weken..
    Succes

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh zo herkenbaar! Ik word er ook helemaal gek van! Ben doodop en extreem moe maar ik kan gewoon geen slaap vatten. Word ook meerdere keren per nacht wakker.... Pfff heb het ook helemaal gehad. IK WIL SLAPEN!!!

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hier ook! Slaap steeds een half uurtje en dan word ik wakker van het draaien..alles doet zo'n pijn! Dit is niet de 1e nacht dat ik het heb.. word er zwaar chaggo van!!

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    En ik mag me ook rekenen tot de ongelukkige niet-slapers ;)
    Ik ben zooooo blij dat ik deze week voor het laatst die ellendige wekker om 5 uur hoor afgaan.. vanaf zaterdag ga ik een week non-stop slapen denk ik.. :) sterkte meiden!!

10. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Vanacht ook een uur wakker nu al. Maar was al een slechte slaper.

11. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik slaap al vanaf week 27 slecht en het wordt alleen maar erger!

Voel me zo leeg overdag.

Iedereen veel succes.

12. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even wat eten werkt geweldig bij mij! Ik heb elke nacht wat fruit naast mijn bed staan. Dan kan ik weer een paar uurtjes vooruit.

13. Tines mam van 2

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wauw jeetje wat een boel niet slapers zeg hahaha.

ik heb vanacht een plakje zelf gemaakte cake gehad en wat drinken.
    ben op de bank gaan liggen tv kijken was echt klaar wakker.

tegen 6en ben ik in slaap gevallen en was vervolgens om half 7 weer wakker.
    toen weer in slaap gevallen en om kwart over 7 kwam het hele spul beneden.
    toen heb ik nog tot 8 uur geslapen en nadat ik de kids naar school had gebracht heb ik nog anderhalf uur geslapen.

ik heb een klein beetje het gevoel dat ik er weer ben.

word al langere tijd snachts wakker maar meestal viel ik vrij snel wel weer in slaap behalve als het een uur of 5 was dan.

gelukkig hoef ik dan niet zo lang meer als ik sommigen zie 33 weken en dan nu al dit probleem jemig! dan is het nog een hele nachtelijke leidensweg zeg

14. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik dacht dat ik de enige was!
    ik wordt iedere nacht wel een paar keer wakker maar dan val ik bijna meteen ook weer in slaap.. wakker blijven heb ik tot nu toe nog niet gedaan.... afkloppen! haha

15. Tines mam van 2

11 feb 2013
    973
    0
    0

wacht maar........
    ik viel op jouw termijn ook steeds wel weer in slaap sinds de laatste paakw eken niet meer ;)

16. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Nou, ik heb man maar wakker gemaakt om half 7 zodat ik nog even een uurtje kon slapen tot dochter naar moet en ik werken. Net ook nog even samen met haar een dutje gedaan. Normaal slaapt ze niet echt meer smiddags, maar helaas is ze al een tijd flink verkouden, dus even een dutje samen met mama is dan wel fijn:D
    Hopelijk vannacht niet weer hetzelfde, succes allemaal!

17. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook! Echt vreselijk.

18. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Heel herkenbaar. De eerste 2/3 keer plassen gaat goed. Maar bij de laatste ronde (rond 3 uur half 4) blijf ik ook vaak wakker liggen. Draaien en woelen en piekeren over alles en niks. :( En dan tegen de tijd dat de wekker gaat ben ik weer net in slaap gevallen.

En dan te bedenken dat ik (bijna) iedere avond tegen mijn zoon zeg dat ie echt alleen maar kan slapen wanneer hij braaf in zijn bedje blijft :p (hij wil er nog weleens uit komen om ons te vertellen dat ie niet slapen kan)

Mijn huidige remedie is de tablet op het nachtkastje leggen en als het gepieker weer begint een spelletje candy crush of iets anders geestdodend. Na een poosje vallen de oogjes dan vaak vanzelf weer dicht.

Deel Deze Pagina