wel of niet zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kim27jr, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

op 8 en 9 sept. heb ik allebei een smiley gehad op de clearblue ovulatietests. Een dag later was deze negatief, dus een eisprong moet rond die tijd zijn geweest.

Op 18 september kreeg ik ineens witte afscheiding en las ik op internet dat dit tekenen van een ovulatie kon zijn (Vreemd, want die had ik al gehad). Aangezien ik een groot voordeel pak tests had heb ik nog een ovulatietest gedaan en deze werd ook een smiley.
    Las ik ergens dat een ovulatietest ook als een zwangerschapstest kan fungeren. Direct een kruidvat test 2v5 euro gehaald en ik zag een 2e licht streepje!

Een dag later kreeg ik ineens erge spierpijn in de buik en zij. Ook veel krampen. De volgende dag hield dit aan, maar stopte 's avonds. Nog een dag later zat er wat vers bloed in het afscheidingsslijm. Mijn vriendinnen en ik dachten dat er een innesteling was geweest en dat daar een kleine bloeding door was ontstaan. De volgende ochtend weer een licht streepje op de kv test.

Het gekke is dat ik vanochtend met de clearblue zwanger/niet zwanger test een negatieve uitslag had. Toen ik het stripje verwijderde waren er wel 2 streepjes te zien. Ook had ik elke dag nog een positieve ovulatietest gehad.

Net terug van het werk vanavond nog een kv test gedaan en hier zag ik maar 1 streepje. Was wel op een laat tijdstip en 4 druppels genomen uit een klein beetje plas. Hmmm vreemd.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken en/of ook mee hebben gemaakt. Ben ik nu wel of niet zwanger? Morgen zou ik weer ongesteld moeten worden. Afwachten dus maar en over paar daagjes maar weer een test doen. Het is alleen zo verslavend om telkens weer te testen haha

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    de digitale is niet zo gevoelig (die zonder indicator). heb je een foto van je kruidvat test?

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou even een paar dagen wachten en als je dan een positieve test heb kan je er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent.
    Je bent natuurlijk wat vroeg. Vaak worden eitjes voor de nod bevrucht en blijkt er toch een bepaald 'defect' te zijn waardoor je eitje wordt afgestoten.

4. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn de 3 tests van kv. De oudste is van 3 dagen geleden.

Bijgevoegde bestanden:

• tests.jpg
      tests.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,7 KB
      Weergaven:
      13
  5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nou ik zeg: gefeliciteerd :D

6. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook duidelijke strepen, maar vandaag was die test negatief (vanochtend cb en vanavond kv). Of zal het dan toch aan het late tijdstip van testen liggen?

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm... ze horen eigenlijk ook in de avond posi te zijn. of had je heel veel gedronken?

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Je hebt nog een nieuwe test gedaan en die was wit? Of ook een vaag lijntje?

Zoals ik het nu zie ben je gewoon zwanger. Zou over een paar dagen weer een test doen, kijken of hij duidelijker word.

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    De oudste test is de linkse neem ik aan?

10. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had wel water gedronken, maar niet veel. De test was wit. Het was ook maar van een klein plasje ;) De linkertest is de oudste idd. Ik wacht het maar gewoon af!

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind ze er heel positief uit zien, gek dat de andere kv negatief was. Zou ook over een paar dagen nog een testje doen.

12. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, wel duidelijk op die uitslagen. En ook positieve ovulatietesten. Naja, jullie hebben me weer beetje gerustgesteld :) Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar kan het niet laten haha

Bedankt voor jullie reacties!

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan me alles bij voorstellen ;) succes in ieder geval, hoop dat het toch goed uitpakt allemaal

14. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    De linkse op de foto is een lichte streep en de rechtse duidelijk een streep.
    Doe morgen nog eens een test met ochtend urine.
    Ik zie op alle 3 wat.
    Maar hoop dat er weer mooie streep komt.
    Duim voor je!

15. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou helaas had ik vanochtend weer een negatieve kv uitslag. geen licht streepje te zien en ook de ovulatietest is negatief.

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    balen zeg :( helaas gaat het soms in het begin mis en krijg je dit soort dingen. sterkte iig

17. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat nu weer het gekke is... Kom ik thuis van het werk zie ik dat er wel een duidelijke 2e streep is op de test. Die is dan na zeker 20 minuten verschenen, want ik ging snel nadat ik de test had gedaan naar het werk vanochtend. Hmmm vreemd. Moest vandaag ongesteld worden, maar dat ik ook nog niet gekomen. Weer afwachten maar... Zeker geen test meer de komende dagen voor mij.

18. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    heb je dr een foto van?
    Misschien maar beter even afwachten... maar dat is lastig.;);)

19. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat om de onderste test (meest rechts). Ik heb over alle tests water gedaan om het witter, witter te laten worden.

De test voor de laatste is helemaal wit en dat was het gisterenavond ook. Dat was gemeten 4 druppels uit een heel klein beetje plas en had daarvoor water gedronken.

Ik maak hier uit op dat een negatieve test, negatief blijft.

Bijgevoegde bestanden:

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    de meest rechtse is toch echt duidelijk positief... raar... sterkte en hopelijk snel duidelijkheid....

Deel Deze Pagina