Ik heb voor het laatst vrijdag getest en was negatief. En voor mijn gevoel komt dit niet door ontpillen aangezien ik recent nog zwanger was door maar 1 keer de pil te vergeten. Helaas uitgelopen tot een vmk
Vervelend voor je dat je een vmk hebt gehad, ik ken het gevoel. Maar zie het van de positieve kant, je kunt zwanger worden. Wanneer heb je vruchtbaar slijm gehad? Weet je dat? Ik zou dan gewoon uitgaan van 8 oktober en even de komende dagen afwachten wat je temp doet. Je cyclus kan langer zijn en onregelmatig door het ontpillen.
Vruchtbaar slijm heb ik rond 22 september(die dagen daarvoor) . We gingen toen ook klussen. Na mijn zogenaamde eisprong heb ik eigenlijk alleen dikkige witte afscheiding gehad. En een avond opeens een dikke prop slijm ( sorry voor de ranzige details!) Ik ga het nog afwachten en misschien dit weekend of volgende week weer testen.
Hmmm... apart dan. Dan maar hopen dat je te vroeg getest hebt en dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Veel succes gewenst, ik zal duimen
Helaas na 39 dagen wel ongesteld geworden maar mijn temperatuur is niet echt gedaald. Toen ik begon met temperaturen begin vorige menstruatie had ik een temperatuur van 36.10-36.30°C maar nu was mijn temperatuur gisteren 36.45 en vandaag 36.70. Ik snap er vrij weinig van want ik dacht dat rond je menstruatie je temperatuur moest zakken maar het blijft nog redelijk hoog.
Als 8 oktober je eisprongdag was, dan heb je een korte LF van 9 - 10 dagen. Ik zou even in de gaten houden of dit nromaal is voor jou of niet. Je temp zakt inderdaad flink, teken van je aankomende ongesteldheid. Dat hij daarna weer wat omhoog ging kan best... sommige dames zakken pas tijdens of vlak na hun menstruatie met hun temperatuur. Er zijn vele uitzonderingen, het is wel handig om in de gaten te houden wat voor jou normaal is. Maar daar ga je wellicht achter komen (en anders wordt je lekker zwanger ).