Willen jullie eens meekijken naar mijn kaartje? Dag 12,13, 14 vruchtbaar slijm gehad en FF zet mn eisprong op dag 15. Ik vind zelf de temperatuur van dag 16 zo hoog! Maar dit was verder een normale nacht, niets geks. Wel vet eten op (friet van de snackbar) dat eten we normaal niet snel. Maar of het daaraan kan liggen..? Ik heb normaal een LF van 10 of 11 dagen en bespeur nu nog nergens bloed, morgen 12 dpo volgens dit kaartje. Maar vraag me dus af of dat wel klopt.
Aaah dank je! Dat verklaart ook de negatieve testen en het feit dat de cyclus nu voor mijn gevoel langer duurde. Als ik de zondag op discarded zet, zet FF ook het kruis op dag 17, maar wel met stipjes.
Ik denk ook dag 17. Ff neemt je afscheiding ook mee. Het laatste E-tje was op cd 14, vandaar dat FF dag 15 pakte voor je dag 16 op discard hebt gezet. FF is nu niet heel zeker (stippellijn)... Als je je afscheiding nou in zou vullen t/m cd 16?
Dat weet ik helaas nu niet meer. Ik weet wel dat ik tm zondagochtend buikpijn onderin had (ei groeipijn denk ik). Dat heb ik vanaf dag 12 ongeveer gehad. En afscheiding vind ik ook lastig te checken wanneer je veel gemeenschap hebt. Maar goed, mn temp is gezakt na een roerige nacht, veel wakker, na 5 uur niet geslapen, wel stilgelegen en 06.15 getempt. (Dat is mn normale tijd) Ben dus bang dat ik wel ongesteld ga worden.. @RoGiJuLi wat denk jij? Geen goed teken toch?
Nog een update, ik snap er niks van. Normaal was mijn LF altijd 10/11 dagen en nu zit ik op 13DPO, misschien 12, maar nog geen bloed te bekennen? Testen zijn ook negatief, dus ik ben ook niet zwanger..
@RoGiJuLi Ja heb ik, van mei en juni. Ik hoop wel dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we door. Het gekke is dat ik me wel raar voel, duizelig, met vlagen misselijk, veranderde smaak, zere tepels en ook steekjes rond m’n baarmoeder. Terwijl ik normaal m’n menstruatie niets voel van krampen.
Je doet geen ovatietesten toch,?? Ik denk namelijk dat jouw ei in je andere kaartjes eerder was waardoor je een lf hebt van 14 dagen en ongi op 15 dpo.
Nee geen ovulatietesten, maar ik heb al 2 kinderen, toen deed ik wel ovulatietesten + tempen en was mijn LF ook altijd 10/11 dagen. Zou dat nu dan plots zo veel langer zijn geworden? En ik heb altijd ei groeipijn.. Dan zou ik groeipijn hebben gehad terwijl hij al gesprongen is? Kaartje van juni was de groeipijn tm maandagochtend (CD14). Kaartje van mei tm CD 18. En dit kaartje tm zondagochtend (CD 16)
Groeipijn kan idd ook nog na de eisprong voorkomen. Echter is het dan post eisprong pijn. Dat is pijn doordat het lege follikel na de eisprong zich vult met vocht.
Maar dan heb ik ook vruchtbaar slijm na de eisprong in de voorgaande 2 maanden en deze maand niet + ook geen eipijn erna. Dat is best gek. Ik wacht voor nu gewoon wel af, hoop wel echt dat ik snel ongesteld word.
Na het krijgen van kinderen kun je door hormonale veranderingen wel degelijk een andere cyclus krijgen. Ook door anders te eten (lijnen) of bepaalde voedingsmiddelen kan je LF langer worden. Ik had toen ik zwanger werd van de eerste en de tweede een LF van 6, hooguit 7, dagen. Na de tweede zwangerschap werd dit ca. 8 dagen en sinds ik ketogeen/koolhydraatarm eet is mijn LF ca. 10 of 11 dagen.
Oke, maar als ik naar mijn kaartjes kijk + de lichamelijke symptomen denk ik niet dat mijn eisprong in voorgaande maanden 3 dagen eerder was. Deze keer had ik echt veel zenuwen/stress en ik denk dat daardoor mn menstruatie verlaat was. En met eisprong op CD 18 was ie 12 dagen, met eisprong op CD 17, 13 dagen. Dus een paar dagen langer maar dan mijn gebruikelijke 10/11. Ik eet verder niet anders dan bij mn andere zwangerschappen, dus daar kan het niet aan liggen.
Stress heeft ook een grote invloed op de cyclus, kan ook best daardoor komen dat je later bent dan anders.