He meiden, Dit is de eerste maand dat ik tempratuur en zo te zien is mijn ei geweest (denk ik). Vroeg me alleen af wanneer is mijn ei ongeveer geweest. Is dat dan 22 juni geweest? Vanaf welke dag mag ik dan praten over DPO? Alvast bedankt voor het meekijken!
Je ei is de 23e geweest. Je zit dan nu 4 dpo (4 dagen na je eisprong) Temp je wel dagelijks rectaal op hetzelfde tijdstip direct na ontwaken voor je je bed uitkomt?
Bedankt voor de snelle reactie. Ja dat doe ik inderdaad. Mijn wekker gaat iedere morgen om 7.20 uur. We hebben dinsdag, donderdag en vrijdag geklust dus hopelijk is dat voldoende geweest..
Ik ben deze maand ook voor het eerst aan het temperaturen. Maar hoezo eisprong op 22/23 en niet op 16/17?
Omdat hij na 18/6 weer daalt naar basaal en laag blijft. Hij is dus niet minimaal 3 dagen hoog gebleven.
Goedemorgen dames, Heb toch nog even een vraagje over het tempraturen. Zoals hierboven aangegeven zou ik 23 juni mijn eisprong hebben gehad. Dacht dus gisteren ongesteld te moeten worden (liever niet) maar mijn temp ging gisteren ook naar beneden. Foto bijgevoegd. Wanneer zou ik mijn menstruatie kunnen verwachten denken jullie? Je zult zien dat het nu komt als ik dit bericht aan het schrijven ben, maar wil gewoon heel graag duidelijkheid. Alvast bedankt voor het reageren!
Hij is nog niet heel laag. Je zit nu op 15 dpo ongesteld kun je worden tussen 10 en 17 dpo. Je kunt afwachten tot morgen of een testje doen, keuze is aan jou
Aangezien deze cyclus startte met een temp van 36.8 en op dag 2 pas daalde en je nu ook op 36.8 zit ben ik bang dat je vandaag of morgen ongi gaat worden.
Oké jammer. Dacht dat je LF altijd max. 14 dagen is maar dat is dus niet zo.. Normaal gesproken was mijn LF wel 14 dagen aan de hand van ovulatietesten dan, want tempen is de eerste keer. Bedankt voor jullie reacties, dan moeten we maar geduldig afwachten .