Hoi allemaal. Ik ben 1juli gestopt met de pil en had van 4 - 8 juli een bloeding. Ik zou morgen de eerste keer ongesteld moeten worden (als je 28 dagen telt...) maar heb nog geen menstruatiepijnen. ( ook geen zwangerschapskenmerken ) Nu vroeg ik me af wanneer ik het best een eerste keer zou testen, mocht ik morgen niet ongesteld worden? Kan dit meteen vanaf morgen of toch nog wat wachten voor het geval ik later toch nog ongesteld wordt? Heel erg bedankt al voor de tips!
Ik zou het voor de zekerheid nog een week uitstellen. De meeste vrouwen moeten ontpillen en worden dus niet op dag 28 al ongesteld
Kvind het alleszins heel moeilijk om te wachten met testen, maar anderzijds zou het wel een teleurstelling zijn bij negatief en een test verspild 😉 Misschien toch een paar dagen wachten nog... 😯
hoi hoi zou gewoon testen... Hier 6 juni gestopt met de pil en 4 juli een positieve test in handen...
Proficiat! Ik heb beslist te wachten tot zaterdag. Ik wil niet testen en dan gaan werken, wat de uitslag ook is.😄
Het kan ook maanden duren voor je een eisprong hebt en ongesteld word.. Bij mij duurde het de eerste keer 9 maanden en de tweede keer 6 maanden, het kan dus alle kanten op!