Hoi allemaal! Tjonge, ik klikte nu net voor de tweede keer mijn getypte bericht al weg na het bekijken van het voorbeeld, haha. Om een lang verhaal kort te maken dit keer.. Vandaag zat ik 6 of 7 dagen voor mijn NOD. Vorige week maandag voelde ik mijn eisprong aankomen en dinsdagmorgen had ik een positieve ovulatietest. We gaan voor ons eerste kindje en door enkele redenen twijfelen we soms of we überhaupt wel kindjes kunnen krijgen. Vandaar mijn vroege test. Ik ben me er bewust van dat er nog van alles mis kan gaan voor mijn NOD maar het is voor ons een geruststelling dat we weten dat we het wel kunnen Ik heb overigens ook best wel al last van veel symptomen, die ik normaal gesproken niet heb tussen mijn eisprong en menstruatie. Wij zien in ieder geval beiden wel een heel licht streepje. Deze verscheen een paar minuutjes nadat ik de test deed. Ik ben heel benieuwd of jullie deze ook zien.. Het streepje zit wel iets meer naar links dan dat je zou verwachten. Geen idee of dit nog uitmaakt voor de betrouwbaarheid van de test? De test komt van de action. Ik zal aankomende dagen nog wel een aantal keren testen. Deze is van de action en ik heb voor de zekerheid ook de 2v5 testen van de kruidvat gekocht. Ik zie nu net dat de foto gedraaid is. Geen idee hoe je dat goed krijgt?
ik zie hem heel duidelijk. Zeker als je 6 a 7 dagen voor nod zit. En dat is voor een actiontest eigenlijk heel abnormaal. hij heeft nl best was hcg nodig om uit te slaan. ik heb overigens zelf al eens met zo'n duidelijk streepje vals positief getest met een actiontest, dus helemaal betrouwbaar vind ik hem niet. maar kijk ik gewoon zonder info naar jouw test zeg ik zwanger. ik zou er een kv 2 v5 tegenaan gooien, die zou zeker uit moeten slaan.
Dankjewel voor je snelle reactie! Ik zal morgenochtend een test van kv doen. Ben wel heel benieuwd nu, haha. Ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden dat ze dus ook weleens vals positief geven. Zelf had ik het streepje nu ook nog niet verwacht. Ik ga ook nog niet echt ergens vanuit totdat mijn menstruatie volgende week wegblijft en ik misschien een hele positieve test mag vasthouden
Ik zie 2 streepjes Kan het zijn dat de vloeistof opgehoopt is? Ik zou hem even doorspoelen met water. Of het moet alleen op de foto zo lijken. Maar zoals ik hem zie is het eerder een foutieve test.
veel succes met testen! het kan ook prima dat jij snel hcg aanmaakt en het gewoon een prachtige positieve test is hoor. ik vind hem in ieder geval wel duidelijk te zien. ik kom morgen even spieken in de hoop op goed nieuws.
Ook bedankt voor je snelle reactie! Ik zie inderdaad wel wat je bedoeld op de foto.. In het "echt" zie ik dat niet en denk ik dat het door de schaduw van het schermpje ernaast komt. Ik denk dat je het streepje vlak naast het controleschermpje bedoeld toch?
Dankjewel mamabri! Ik zal het resultaat morgenochtend meteen even posten. Het zou wel fantastisch zijn in ieder geval
Ja dat zou misschien kunnen dat het de schadus is, maar het ziet er hetzelfde uit als het andere streepje wat ik zie op de foto. Ik zou morgen een kv test doen, die zijn sowieso gevoeliger. Ik zelf heb met de action nog nooit een streepje gehad, dus geen ervaring met valse streepjes op de action testen Ik zal duimen voor een duidelijkere test morgen!
Dankjewel lacey! Ik ben nu ook wel heel benieuwd. Ik heb net nog even gekeken en ik kan dat andere streepje niet ontdekken verder. Maar ik zie inderdaad wel heel goed op welk streepje je doelt op de foto. Ik denk dat ik zelf ook net iets zekerder van de zaak ben als de kv test een positief resultaat geeft.
Dinsdag een positieve test is eoensdag of donderdag je ei en dan zit jr nu op 7 of 8 dpo en lijkt het me onmogelijk om met een action test al positief te testen.
Bedankt voor jullie reacties! Sasjuh, dat zal ik straks wel even doen inderdaad. Hoewel ik geen idee heb of het nog uitmaakt omdat ik vanmorgen al een andere test heb gedaan. Ik heb net een 2v5 kv test gedaan en nog een van de action. Ik was wel benieuwd of dezelfde test vandaag weer een streepje zou geven. Dit is wel het geval. Beiden zijn weer heel licht.. De action test geeft vandaag wel een nog minder duidelijke streep dan gisteren, vind ik. Ik zal de foto's straks even plaatsen. Mijn vriend slaapt nog en ik wil ze eerst graag aan hem laten zien
De test vsn gisteren lijkt meer opgehoopte urine ipv een streepje. Het is wel erg vroeg om met action te testen. Zelfs voor k2v5 kan fit te vroeg zijn.. Ik maakte erg vroeg hcg aan dit keer en teste positief op 10dpo mrt Kruidvat en action. Dag ervoor wit. Ben benieuwd naar je testen van vandaag.
Zonnetje, bedankt voor je reactie! Dat is wel een duidelijk verhaal. Lijkt me ook vreemd dan dat hij bij mij wel zo vroeg al positief zou geven. Vooralsnog ga ik nog steeds niet echt ergens vanuit hoor. Maar we blijven er natuurlijk wel op hopen. Jij in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het kan wel hoor. Hier op 8 dpo een zichtbaar streepje op de kv. Action weet ik eigenlijk niet meer. Maar duurde bij mij lang voordat hij echt een duidelijk streepje gaf (action). De kv liep wel mooi op. Misschien moet je eens even dat plastic stripje (doorzichtig) weghalen. Soms loopt een action test daarom niet goed door en krijg je inderdaad opgehoopte vloeistof. Dat is het doorzichtige stripje wat over de teststrip heen zit.
Dit is de actiontest van gisteren zonder huls. Dan zie je wel echt dat er geen extra tweede streepje staat. Het streepje van gisteren is volgens mij ook iets lichter geworden nu. Al met al blijft het toch wel erg twijfelachtig, die test van gisteren.
Bertje, ook fijn om te horen dat het wel kan! Ik zal gewoon nog even rustig moeten afwachten en dan hoop ik uiteindelijk een test te krijgen waar geen twijfel over mogelijk is Dat plastic stripje haal je dan trouwens weg vlak nadat je de test hebt gedaan of later? Ik denk dat ik in het vervolg toch maar de kv testen ga gebruiken. Jij in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je een test moet slopen om evt een streepje te kunnen zien is de test imo negatief.. Ze zijn hier niet voor gemaakt.. Een k2v5 is iig een betere vroege test. Dus zou die doen
Het gaat erom dat dat plastic hulsje soms het doorlopen van de test tegenhoudt en je kleurophoping krijgt daar waar het niet hoort. Heeft niks ermee te maken dat je de test moet slopen om een lijntje te kunnen zien. Overigens scheelt het absoluut in het begin om de bovenkant eraf te halen. Vaak zie je tochbeen schaduw van het omhulsel. Een dipstick heeft toch ook verder niks er omheen, dus dat vind ik echt onzin.