Dag dames Een vraagje... ik heb op 30 maart de eerste keer een iui behandeling gehad. Op 5 april heb ik een tweede pregnyl spuit (5000) gezet voor de innestelling. Vandaag dus 13 dagen later heb ik een knal positieve test (meerdere) volgens de digitale versie zelfs 2tot3 weken zwanger. Ik heb op dag 10 ook een test gedaan en die was licht posetief dus het zeker donkerder geworden. Iemand een idee of het nog van pregnyl kan zijn? Thanks.
Na 13 dagen is 5000 IE Pregnyl wel uit je lichaam. Je schrijft ook dat je test op dag 10 licht positief was en nu knalpositief. Dat geeft aan dat het HCG gestegen is. Dus ik denk dat ik je mag feliciteren!
Hoi jippie Bedankt voor je reactie. Moeilijk te geloven maar ben natuurlijk super blij. Ik maak me alleen wat zorgen omdat ik praktisch geen symptomen heb. Tot paar dagen geleden wel menstruatieachtige krampen en zete borsten gehad maar nu nog heel af en toe. Hopen dat alles goed zit. Groetjes.
Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! 5000IE is na 13 dagen inderdaad wel uit je lijf. Menstruatieachtige klachten ervoer ik destijds ook, en maar op de wc checken om bloed te spotten. Dat gebeurde niet en was hartstikke zwanger Krijg je nog een bloedtest in het ziekenhuis om de HCG vast te stellen?
Donderdag afspraak voor bloedtest dus heel spannend. Maar toch veel zenuwen... afwachten zeker ☺ hopelijk alles tip top.
Spannend, hopelijk een duidelijk positief resultaat, maar als het van je testen afhangt, denk ik ook dat ik je mag feliciteren! Pregnyl 5000 blijft normaal ongeveer 7-10 dagen in je lichaam. Als je al aangaf dat je test donkerder is geworden, is dat zeker niet door de pregnyl, want dan zou je test lichter moeten worden Ik hoop stiekem dat ik over een dikke week hetzelfde mag meemaken. Van de eerste iui raak, fijn toch!
Ik wens het toe aan alle dames hier. Ik ben toch wat ongerust omdat ik echt niks klachten heb (buiten iets gevoelige borsten). Iemand hier ervaring mee?
Ik feliciteer je alvast voorzichtig. Ik had tot 6 weken helemaal geen klachten. Dat heb ik inmiddels wel ingehaald, dus maak je daar maar geen zorgen over
Hier begon het ook allemaal pas na de zesde week. En hoe, zo vaak boven de wc-pot gehangen, na de 16e week was de misselijkheid gelukkig over
Geruststellend jullie reacties..waarvoor dank 😊 morgen afspraak bij de dokter dus nog effe afwachten. Heeft er iemand van jullie een echo gehad met 5 weken?
Resultaten van bloedtest zijn binnen... het ziet er goed uit. Hcg van 3000. Opgelucht 😊 Komt denk ik overeen met 5 weken. Eerste echo pas binnen 10 dage. Ik kan niet wachten .... 😆