Hallo iedereen, Ik ben nu 32 weken zwanger van de tweede en ben bij de eerste met 41+1 bevallen. Deze bevalling was redelijk, maar duurde wel lang. Vanaf de eerste nog ietwat onregelmatige weeën tot het einde 37 uur. De eerste 24 uur waren redelijk te doen, erna kreeg ik echt pijn en werd ik erg moe. Mijn vraag is: Hoelang duurde de tweede bevalling bij de mensen die ook een eerste bevalling van meer dan 30 uur gehad hebben? Duurde het net zo lang als de eerste, of ging het toch ietsje sneller (hoop, hoop)?
geen idee, ik zit nog op de tweede bevalling te wachten, maar ik weet niet of je het al met de vk hebt besproken dat je zo'n bevalling niet meer wil. Misschien mag je dan onder toezicht van de gyn bevallen en als het te lang gaat duren dat ze in kunnen grijpen. Ik neem aan dat de vk snapt dat je dit dus niet meer wil en niet naar 24 een keer naar het ziekenhuis word door gestuurt word.
Mijn eerste bevalling duurde ook lang. Vanaf de eerste 'echte' weeën tot de geboorte in ieder geval 24 uur. De tweede ging heel snel. Vanaf de echte weeën tot de geboorte 3 uur
Mijn eerste bevalling duurde 27 uur en vond ik echt hels. De tweede bevalling was binnen 3 uurtjes gepiept en ik was ook meteen weer fit. De derde bevalling duurde 2 uurtjes, hier heb ik wel een paar dagen van bij moeten komen terwijl het niet echt een mega zware bevalling was.
Ik ben ook 37 uur bezig geweest. Ingeleid wegens overtijd gaan. Zo'n bevalling doe ik ook niet graag over Ik lees even mee
Mijn eerste bevalling duurde 47 uur de tweede 2 uurtjes harde buiken en 20 min echte weeën. de derde heb ik helemaal geen moeite voor hoeven doen hahaha
Kijk, dit soort verhalen hebben we nodig ! Ik hoef echt geen stortbevalling hoor. Begrijp me niet verkeerd! Maar ik ben al blij als het minder dan 20 uur duurt. Lijkt me trouwens wel heftig zeg 2 uurtjes of korter over alles doen. Dan heb je toch echt nog zoiets van huuuh.. Is this really happening zo snel
Mijn eerste bevalling duurde vanaf de echte weeën 30 uur de tweede bevalling 12 uurtjes. 2e keer was echt een eitje omdat ik er de hele tijd van uitging dat het weer zo'n 30uur ging duren. Voordat ik het wist had ik volledige ontsluiting
Eerste kind 15 uur, dus vanaf eerste wee tot aan geboorte, tweede 9 uur, vanaf eerste wee tot aan geboorte. Hopelijk poep ik de derde binnen 3 uur eruit😁✌️