23 okt. curretage gehad, vandaag einduitslagen gekregen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bahar, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag gebeld voor de einduitslagen van het onderzoek van de foetus. Ik weet dat ik kans heb op een kindje met een ziekte (10%). Ik heb in maart 2007 een mk gehad en bleek dat mijn babytje dus die ziekte had. Omdat wij dus 90 % kans hebben op een gezond kindje wilden wij het graag weer proberen. Ik was in aug. 2007 weer zwanger, 17 okt. kreeg ik te horen dat het kindje weer die ziekte had en 18 okt. klopte het hartje niet meer. 23 okt. curretage gehad. Vandaag ben ik gebeld over de einduitslagen. Omdat het 2x achter elkaar fout is gegaan wilde het ziekenhuis nader onderzoek verrichten op de foetus. Ze dachten dat er ook iets anders was. Maar gelukkig is er niets bijzonders gevonden, alles was goed. Chromosoomonderzoek was in orde (het was een meisje) en ook was alles goed met de foetus. De dokter zei dat ik nog steeds 90 % kans heb op een gezond kindje. En dat ik gewoon domme pech heb gehad. Het klinkt misschien heel stom maar ik was heel erg blij met de uitslagen en ik weet dat het nog misschien te vroeg is maar ik wil het gelijk weer proberen. het lijkt net of mijn kinderwens veel erger wordt. Ik heb al 3 gezonde jongens maar mijn hart zegt dat ik er nog 1 wil.

liefs bahar

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Het spijt me voor je miskramen..

Kan me indenken dat je blij bent nu meer te weten..
    Dan weet je toch waar je aan toe bent!

Ik hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschap
    mogen begroeten!

Groetjes,Alida

3. Niet meer actief

he meid wat naar voor je!
    hopelijk gaat het toch goed binnenkort!
    het is je gegund,en da je al drie jongens hebt geeft niks hoor,je mag er altijd meer willen!
    hoop het allerbeste voor je

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ben blij te horen dat je blij bent met de resultaten. Ook vind het leuk voor je dat je al 3 zoons hebt. Ik hoop echt dat je nog een kindje erbij krijgt als je dat graag wilt..

Deel Deze Pagina