Teunisbloemolie en tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Susannelilian, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik gebruik mijn hele cyclus tarwekiemolie en tot aan mn eisprong teunisbloemolie, wat is jullie ervaring hiermee?

Meestal heb ik zonder medicatie (zitten in het IVF traject, hebben nu alleen een rustronde omdat het begin van de ronde rond de feestdagen viel) mijn eisprong rond cd 25, maar nu zit ik inmiddels al op cd 27 en ik heb nog steeds mn eisprong niet gehad (ook nog geen positieve ovulatietest, deze is alleen wel flink donker, dus hoop ergens in het weekend een positieve test te hebben). Ik heb altijd wel een langere cyclus, maar vind em nu wel erg lang duren.

Kan dit door de tarwekiemolie of de teunisbloemolie komen?

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Is er niemand die haar ervaringen/kennis hierover kan/wil delen?

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hoi,
    Ik kan niks zeggen over de tarmekiemolie of de teunisbloemolie...
    Wel had ik deze maand ook mijn eisprong voor het eerst 3 dagen later.

Verpleegkundige an de kliniek dacht dat het aan oud&nieuw lag!

Succes en ik lees mee!
    Gr. Mira

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ik heb twee ronde allebei gebruikt, toen liep alles goed toen alleen een ronde de tarwe, maar die deed niets met mij en heb ik de langste ronde ooit gehad. Nu des alleen aan de theunis. Weet nog niet hoe dat gaat aflopen .

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik heb deze ronde tarwekiem gebruikt en ook mijn cyclus is langer, dus ik ben er nu even mee gestopt.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De tarwekiemolie is goed voor de innestelling, is het dan niet een idee om daar na de eisprong mee te beginnen? Of moet je dat echt de hele cyclus gebruiken? De teunisbloemolie gebruik ik sowieso niet meer na mn eisprong. Die laatste ben ik nu ook maar mee gestopt, denk niet dat ik mn eisprong al gehad heb, maar deze cyclus duurt nou al zo lang... Zit al op dag 28 en heb nog altijd geen eisprong gehad (in ieder geval geen positieve ovulatietest). We was mn temperatuur vanmorgen wat verhoogd, maar voel me ook niet lekker (flinke last van mn buik), dus denk dat de verhoging daarvan komt. Maar morgen mag ik gelukkig naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er uberhaupt wel wat gebeurd. Als mn temperatuur morgen weer hoog is, dan zal ik wel vragen of ik bloed mag prikken op progesteron om zeker te weten of ik nou wel of geen eisprong gehad heb. Denk zelf van niet, maar dan weten we het maar zeker. Ga ook vragen of ik niet iets kan krijgen om mn cyclus te verkorten, clomid ofzo. Maar ben blij dat ze in ieder geval gaan kijken morgen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Deel Deze Pagina