De titel zegt het al; We zijn in verwachting van onze eerste! Tuurlijk, we zitten met onze neuzen in de boeken maar wat er allemaal op ons af komt... pfff... Het is gewoon zoooo spannend! En we hebben zo veel vragen... Het is onze eerste baby, dus echt alles is nieuw... Ik moet ook echt wennen aan de signalen vanuit mn lijf... Mijn geur mn smaak, mijn borsten, mijn buik, mijn energie pijl... echt niks is hetzelfde... Stiekem geniet ik er ook ongelofelijk van hoor... liefs!
Gefeliciteeeeeeeerd!!! En ik snap helemaal wat je bedoelt, ook wij zijn zwanger van de eerste. heb al voor een klein kapitaal aan boeken besteld en gelezen en nooit geweten dat mn (.)(.) zon zeer konden doen hahaha. Oh en ging van het weekend ineens bijna over mn nek van de geur van olijven ! Wij hebben morgenvroeg de eerste afspraak bij de verloskundigen . Hoever ben je?
Gefeliciteerd!! Wij zijn ook zwanger van de eerste! Al sinds een paar maanden voel ik ons kleine meisje elke dag en het is heel bijzonder. Maar nog voel ik bijna elke dag iets nieuws! Heel speciaal!
washburn van harte gefeliciteerd met je zwangerschap gewoon lekker op je af laten komen en dan komt het wel goed geniet er van!
dat komt me erg bekend voor. misselijk worden van de geur van olijven hahaah..had ik vorige week met een gerecht waar een hele sterke olijvengeur aan zat.
Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Ik ben zelf ook net zwanger van onze eerste. Nu nog maar ruim 5 weken. Vind het ook reuze spannend allemaal. Heel onwerkelijk. Ben ook al bij de verloskundige geweest voor intake en hebben over 3 weken de 1e echo, zo spannend Ik voel me ook echt heel goed eigenlijk, heb helemaal geen klachten. Maar wat er niet is, kan nog komen
hee dames!! Sorry dat ik bij jullie kom inbreken!! maar wil het goede nieuws ook met jullie delen!! Wij zijn zwanger!!! van de eerste allemaal zoo spannend!! het is nog heeeeel pril hoogstwaarschijnlijk pas 4 weekjes!! heb gelukkig niet heeel veel klachten!! alleen zeer aan mijn borsten! en wat moe!! maar verder mag ik niet klagen!! Alleen maar heeel gelukkig zijn!! liefss
ik zeg net dat ik pas 4 weekjes zwanger ben. (Volgens huisarts )alleen me banner geeft iets anders aan
Jij ook gefeliciteerd! Dan zijn we ongeveer net zo ver zwanger. Bij mij ook nog heel pril. Heb echt af en toe van die rare steekjes nu links maar verder merk ik echt niet dat ik zwanger ben. Ik word iedere ochtend wakker met de gedachte 'o ja, ik ben zwanger' echt heel gek Ben jij ook al zoveel aan het lezen erover? Ik heb ook al een heel pakketje gekregen bij de verloskundige, met boekjes en een tijdschrift en waardebonnen enzo, echt grappig..
Wow, wat een stortvloed aan reacties en herkenning... Harstikke bedankt voor de felicitaties, dames jullie ook alle goeds gewenst voor jullie en jullie kindjes, geboren en nog in de maak! Ja, we hebben geen idee hoe ver we zijn. Ik ben een hele poos niet ongetseld geweest voor deze zwangerschap ( half jaar) volgens de huisarts door het ontpillen. We wilden dit jaar eens een poging wagen mbt het krijgen van kinderen... en ja hoppa.. raak! Als ik moet schatten zijn we 5 weken nu... erg spannend! We hebben de 29ste februari onze eerste echo bij de verloskundige gepland staan. Een weekje eerder mag ik bij het ziekenhuis een echo laten maken om te laten bepalen hoever we precies zijn... ( stel je voor zijn we dalijk al een half jaar zwanger..haha, nee hoor... er is echt nog niets te zien ) ik heb enkele weken gelden een rozige bloeding gehad, van ongeveer een dag of twee... Waarschijnlijk de innestelingsbloeding (?)... ik merk trouwens dat mn energie pijl met de dag wisselt ( kan dat?) De ene dag ben ik moe en kan ik echt elk moment een uiltje knappen... De andere dag heb ik het hele huis gedaan, gesport met de honden flink gewandeld en sta ik meteen aansluitend lekker uitgebreid te koken... ? heel veel liefs, washburn
@girl83: haha ja dat van dat wakker worden herken ik Gelukkig hier nog steeds weinig kwaaltjes...hier ook ene dag Sneller moe als de ander! Maar als dat het enige blijft....mogen we niet klagen... Verder zijn we lekker aan het genieten... Liefs