Hallo iedereen, Vandaag is de derde dag dat ik zwanger ben.... en vandaag moet ik naar de verloskundige voor de eerste keer. Ben best wel een beetje zenuwachtig, want ik kan zelf amper geloven dat ik toch echt zwanger ben!!! Ik ben namelijk echt heeeeeeeeeeeeeel erg onregelmatig ongesteld en dan heb ik het niet over verschillen van een paar dagen, maar gewoon van weken/maanden.... Er is namelijk al een keer PCO bij mij vastgesteld, en ik heb zelfs twee clomid kuren gehad die wel meteen aansloegen maar waar verder niks mee is gebeurd, want zoveel haast had ik toch niet... nu een half jaar verder ben ik dus spontaan zwanger geraakt.. ( Dus dames, het kan gewoon echt!!!) Ik heb nu ook geen idee hoe lang ik zwanger ben, maar de testen waren OVERduidelijk en de clearblue digitaal met indic. gaf aan meer dan 3 weken dus het kan al best wel lang zijn.... Hoop ook dat ik zo snel mogelijk een echo krijg... Kan iemand mij vertellen hoe zo'n eerste gesprek gaat en of je meteen een echo kan krijgen? Liefsss Snoezepoes
Gefeliciteerd meis Maar ik denk dat je wel wat langer zwanger bent dan 3 dagen Heel veel suc6 bij de verloskundige!
@ Snoezepoes: ik mag pas 26/8 naar de vk. Nog even geduld hebben. Zie dat je ook uit Brabant komt. Leuk!
Gefeliciteerd Bij mijn eerste zwangerschap hebben we bij de vk een afspraak gemaakt om naar het ziekenhuis te gaan voor een echo om te kijken hoe ver ik was. nu ondertussen hebben ze zelf een echo apparaat en kan een termijn echo gelijk gedaan worden. Heel veel suc-6
nou ben geweest en moest dus eerst heel de vragenlijst afgaan... De verloskundige was echt heel erg aardig! Dat vond ik wel heel fijn. Uhmmm ze maken zelf geen echo's maar ik moest zelf bellen voor een afspraak en zeggen van de verloskundige dat het wel zsm gedaan moest worden! Omdat ik misschien al best ver ben En nu heb ik dan een afspraak voor as donderdag! Dus nog wel weer even afwachten!!! Zooooooooooo irritant hahahahaha maar op zich is het wel snel! Ze wilden me eerst op 23 augustus zetten! Dat zou veel erger geweest zijn! Ben echt heel erg benieuwd!! xx
Dank je !! Ben echt helemaal aant doordraaien hahahahhaha... probeer me steeds te herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld was maar het lijkt net 1 groot zwart gat hahahhaha