niet kunnen stoppen met boeren laten zoooo genant!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jessica018, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica018

15 okt 2008
    50
    1
    8
    Ik ben pas 3 dagen over tijd en hoe wel ik het natuurlijk nog niet zeker weet heb ik wel een sterk vemoeden dat het nu raak is! En ik heb zooooo'n irritant probleem... ik kan niet stoppen met boeren laten! En niet van die zachte ook! Ze zijn dr uit voor ik er erg in heb en ik schaam me dood! Gelukkig is op mn werk 90% stokdoof maar ik durf niet eens de kassiere gedag te zeggen bang dat die beerput weer open gaat haha. Hebben nog meer mensen hier last van? En heeft iemand misschien een tip om iets te eten of drinken zodat het iets minder word?

2. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    ik heb daar ook last van! van boeren!
    wel gewoon na het eten! voordien had ik hier geen last van!

3. Jessica018

15 okt 2008
    50
    1
    8
    haha nou het begint bij mij al zodra ik wakker word terwijl ik er nomaal ook nooit geen last van heb! Ben jij wel al in verwachting dan?

4. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hoi Jessica,

Ik heb dit ook gehad! Het is inderdaad heel genant! Bij mij is het van zelf gestopt... ik denk dat het dan komt dat je darmen zijn weg heeft gevonden.

Toen ik voor het eerst zwanger was had ik hier last van maar wist het toen nog niet, maar naar de miskraam had ik nergens meer last van!
    Nu opnieuw zwanger :) en ik heb het weer.... :oops: , maar het gaat van zelf weg hoor..

Liefs,
    Wonder

5. Jessica018

15 okt 2008
    50
    1
    8
    hihi nou gelukkig maar, maaaaaar het hoort dus bij de beruchte symthomen... heb net 2 testen gehaald zit nu te wachten op mn vriend. Die komt pas om 6 uur thuis pffff nog zo lang wachten ik hou het niet meer haha gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Dankje .... jij succes voor zo!

Laat het ons weten... :) :) :)

Liefs,
    Wonder

7. Jessica018

15 okt 2008
    50
    1
    8
    hihi ja zal ik doen! Ben mn tijd maar een beetje aan het doden door in huis te rommelen!

8. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    ja ik ben zwanger ! 7 weken :) veel geluk met je testen !

Deel Deze Pagina