Hoi het is mijn eerste keer met ovulatietesten. ik heb 5 negatieve ovulatie testen de laatste negatieve was gisteren middag/avond. dan gisteren nacht heb ik een test die duidelijker donkerder is (anders altijd 1 vaag lijntje met 1 donkere) dus nu net opnieuw getest en die is even(minibeetje donkerder) donker. Ik voel nu was rugpijn vanonder en een soort bewust gevoelig gevoel in de rechterlies.maar ik heb al eens echt ovulatiepijn gehad en toen kon ik zelfs niet liggen,zitten niets. Nu vroeg ik me dus af...ben ik te laat om te klussen?vriendjelief komt pas tegen de avond naar hier (10 uur) dus....is dit telaat?(we hebben gisteren niet geklust) Het is zo raar dat ik nu zeker ben dat ik een ei heb,ik heb pcos en toch dacht ik soms een ei te voelen.oke ik neem nu eerste keer clomid 50 dus dat helpt ook wel leuk dat die dus aanslaat! ik hoop gewoon dat het niet telaat is? groetjes!
ik zou het echt niet weten.. ik heb nog nooit zo'n test gedaan... maar ik wens je een fijne avond en hoop dat jullie snel zwanger zijn
ik zou klussen meid, een positieve test houd in dat het eitje gaat springen binnen ... tot 72 uur je heb dus zeker kans. succes