Ik vroeg me af hoe jullie slijm/afscheiding is gedurende de cyclus Ik lees overal dat je tijdens je eisprong, doorzichtig rekbaar slijm (moet) hebben. Alleen ik ben een beetje verward door mijn eigen cyclus. Ik heb rond dag 7 erge steken gehad (niet gelet op het slijm) en geklust. Rond dag 9 tm 12 had ik veel slijm, wel wat nattiger en doorzichtiger maar geen krampen of steken. Ook toen geklust. Nu is het dag 15 en krijg ineens dik, wit slijm. Best veel...met ook wat krampjes. Dit kan toch geen eisprong zijn met dit dikke slijm Mijn cyclus ligt normaal rond de 26 dagen. Dus heb meestal mijn eisprong rond dag 12. Ik ben helemaal verward nu met mijn slijm... Wat kan t zijn?
Hi Nikie! Ik denk dat jij tussen dag 9 en 12 je ei hebt gehad. Nu na de eisprong heb ik ook veel dik slijm, soms is het wat droger/ korreliger. Vlak voor mijn ei is mijn slijm wit/doorzichtbaar en heel vloeibaar. Dan voel ik het soms lopen (sorry). Die steken eerder in je cyclus kan ik niet zo goed verklaren. Gr. Mieke
Hee Nikie86, Ik denk ook dat je ergens tussen dag 7 en 12 je eisprong had. Ik had bij beide zwangerschappen trouwens vanaf de innesteling veel dik wit slijm. De ene dag meer dan de andere dag. Hopelijk is het dat bij jou ook!!
Maar ik voel het nu ook lopen....ofja heb echt veel afscheiding. Alleen echt dik en wit. Heeft geen rare geur ofzo en heb ook geen jeuk...dus het is geen infectie ofzo haha... Maar is dat normaal na je ei? Kan me niet herinneren dat ik t eerder heb gehad...
Ik heb het nu ook al een hele tijd, dat witte, voel het ook soms lopen (ieh!). Bijna elke dag, maar soms wat meer en soms minder. Ben dus al ver overtijd, maar negatieve test op dag 42 en 48. Ga maandag voor t eerst even naar de huisarts ivm onregelmatige cyclus. Heb ook geen id wat het bij jou kan zijn.. Ze zeggen dat cervix slijm niet altijd doorzichtig is bij iedereen.
Nou gister weer hoor... Ik heb het andere cyclussen ook, maar het kan ook een teken zijn! Ik duim voor ons
Mieke: Heb jij t je hele cyclus door ongeveer, afscheiding? Ik heb t nu ook al een hele tijd en aangezien ik ver overtijd ben dacht ik eerst ook dat het een teken kan zijn. Maar heb dus twee x negatief getest. Gister ook voelde ik het er gewoon uit komen lopen toen ik op de wc zat.. bah. Lijkt wel alsof het meer is dan eerder, want nu heb ik het zowat elke dag.
Ik heb gedurende mijn cyclus altijd wel afscheiding hoor, maar weinig. En dat dikke, witte is altijd maar even maar op verschillende tijdstippen..hou t niet echt goed bij moet ik zeggen. Maar omdat je bijna overal leest dat vruchtbaar slijm juist dun en doorzichtig is...raak ik in de war. Nu heb ik sinds vannacht wel wat menstruatiekrampen. Maar ik kan nog echt geen ongi worden, zit pas op dag 17. Zou t iets van een innestelling kunnen zijn?? Maar dan heb je toch geen wit slijm??fijn he een vrouweenlichaam :s pffff
Hmm.. nou ik las nu ook weer ergens dat je na de innesteling ook slijm kan hebben (wit). Haha volgens mij kun je uit dat slijm echt niet wijzer worden..!! Of het moet heel opvallend anders zijn, maar ik heb daar bij mezelf nooit zo op gelet, geen beginnen aan.. Vanmorgen voelde ik t weer lopen.. :-S Vind de de laatste tijd wel dat t vaker/meer is dan normaal maar misschien lijkt t alleen maar zo