Bijna 40 weken, baby misschien gedraaid?

Discussie in 'De bevalling' gestart door naat85, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Hallo,

A.s. zaterdag ben ik 40 weken.
    Al vanaf ong. 30 weken ligt de baby eigenlijk al goed en vorige week met controlle zeiden ze het ook te voelen dat hij goed ligt.
    Wel is er wat speling, waardoor ik duidelijk zou moeten merken wanneer mijn vliezen breken.
    Nu voelde ik me gister erg beroerd.
    Was in 1 keer misselijk, duizelig, trillerig en een heel onrustig gevoel.
    M'n verloskundige zei dat dit misschien een teken kon zijn dat de bevalling naderd (mag hopen van wel met bijna 40 weken haha).
    Maar nou sprak ik net een buurvrouw en die vertelde me dat zij dat ook had en haar dochter zich toch nog had weten te draaien, naar stuit toe.
    Nou voel ik de baby behoorlijk goed en hij zal daardoor ook genoeg ruimte hebben.
    Nu vroeg ik me af of het dan misschien toch mogelijk zou kunnen zijn?
    Omdat ik thuis beval (1e in het zh) heb ik toch wel wat angsten dat ze er zometeen tijdens de bevalling achter komen dat hij in een stuit ligt.
    Ik overweeg toch wel een beetje om toch nog een echo te laten maken om mijn ongerustheid weg te nemen.

Alvast bedankt.

2. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Onze uk was met 34 week naar stuit gedraaid en ik voelde duidelijk andere bewegingen. vooral binnen kant heupen kreeg ik ineens veel trappen. ik zou even met je vk overleggen als je je zorgen maakt

3. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Ik heb niet duidelijk het idee dat ik andere bewegingen voel en lijk de billetjes ook wel te voelen op dezelfde plek.
    Morgen weer controlle en mocht mijn ongerustheid dan nog niet weg zijn, zal ik wel een afspraak maken voor een echo.
    Lijkt me ook niet fijn met deze angst een bevalling in te luiden.
    Bedankt voor je reactie!

4. misa

misa Niet meer actief

Ooh ja kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt. Maar ik denk haast dat ze het tijdens je controle wel moeten kunnen voelen.

Deel Deze Pagina