Voel me slechte moeder; baby 8 maand oversteekt ruggetje op arm

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Pfff, schrok zo net. Ons zoontje van 8 maand zat net op mijn arm en mijn dochtertje gaf iets in mijn andere hand. Ik wil het aanpakken en ineens "valt" ons zoontje achterover en overstrekte zijn ruggetje dus als het ware.. Ik voel me zo slecht. Hij begon even hard te huilen, ik vermoed van schrik, want op schoot werd hij al stiller en heb alles even nagevoeld. Heb m even op de grond gelegd en hij rolde wel, maar pffff.. Moet ik hier nog wat mee of is het jullie ook wel eens overkomen?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest, maar geloof me, een ongelukje zit in een klein hoekje.
    Al zo veel dingen hier meegemaakt in de afgelopen 4,5 jaar. En echt allemaal ongelukjes, maar je voelt je wel heel rot.

Ik zou het even in de gaten houden hoe hij zich gedraagt of dat hij pijn heeft. Vertrouw je het niet, dokter bellen!!

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Dit is mij ook overkomen denk dat onze zoon 5 mnd was dus het was een paar weken geleden.
    Pakte met me andere hand een speeltje en toen ging hij ook zo naar achteren.
    Hij huilde zo erg was echt van de schrik had hem ook op de grond gelegd en hij speelde vrolijk door.
    Ikzelf voelde me ook schuldig maar een "ongelukje" kan gebeuren.
    En dit kan iedereen overkomen een slechte moeder ben je niet door dit!

Deel Deze Pagina