Hai allen, moet het ff van mij af schrijven hoor! Maar hier nu aan de 7e ronde clomid. Die dus niet aan slaat (denk ik). En ik zit nu op 150mg. Vandaag echo gehad en was nog niet veel te zien en ik zit al op dag 15! Ik raak er zo gefrustreerd van. Die onzekerheid... elke keer weer naar het ziekenhuis... en iedere keer weer zonder enige blijdschap. Ik ben een keer met 100mg zwanger geraakt maar dat is al vroeg fout gegaan. Ik verlies soms echt de hoop!
Heel herkenbaar dat je regelmatig de hoop verliest. Ik denk dat alle vrouwen die in de mmm zitten dit met regelmaat hebben. Elke keer weer die teleurstelling.. Jezelf weer oppakken en weer verder gaan. 'Gelukkig' zijn er nog andere behandelingen na de clomid. Hopelijk gaat er toch nog iets groeien. Succes!
Ik had meer last van de clomid dan van de menopur spuiten helemaal geen bijwerkingen en het spuiten valt ook mee hoor.
vandaag weer echo gehad. bms was nu mooi opgebouwd maar nog niet heel dik. Verder zag ze nog weinig. Heb wel last van mn baarmoeder. Dus het is echt wel aan het rommelen. Zondag weer een echo