hallo allemaal Over ongeveer 2 weken word mijn dochtertje 1jaar. Nou kunnen mijn schoonmoeder en ik niet goed door een deur maar ze past wel 1x in de week op. maar nu wil me schoonmoeder niet komen op me dochtertje der verjaardag en het met haar op een andere dag vieren. Ik ben echt heel woest !!! En me vriend vind het allemaal maar prima. Zit er echt ff doorheen soms zie ik gewoon echt geen oplossingen en uitwegen meer.
Hier doen we grootouders juist op een andere dag omdat t te druk voor ze is anders. Aan beide kanten wel eentje die ook wat mankeert overigens.(een met dementie, de andere afasie)
Kan me voorstellen dat je woest bent. Schoonmoeder hier komt waarschijnlijk niet omdat ze het te duur vindt. We willen best haar treinkaartje betalen.
Heeft ze ook aangegeven waarom ze het op een andere dag met der wilt vieren? Ik zou heel duidelijk zijn... Wij vieren haar verjaardag op ... februari. En alleen dan. Je bent dan welkom.
Ook wij hebben verjaardag en schoonmoeder problemen en mijn vader vertrekt op zijn verjaardag voor een week naar Suriname. Ik vind het allemaal onbegrijpelijk..ze weten toch al een jaar lang wanneer de verjaardag is. Ben er zelf ook woest om geworden...maar we doen er helaas niks tegen.