Ik ben de laatste hand aan het leggen aan mijn eigen vluchttas en de luiertas die ik mee ga nemen naar het zh (weet al zeker dat ik daar ga bevallen). Nou heb ik de luiertas 2 setjes kleding in 2 maten (overslagrompertjes, truitjes, broekjes met voetjes, sokjes, vestjes en mutsjes) en een omslagdoek. In de auto staat de maxi cosi al ingesnoerd Maar nou vroeg ik me af: dingen als pampers, billendoekjes, sudocreme en dat soort dingen: moeten die ook mee, of mag ik ervan uit gaan dat ze dat allemaal in het ziekenhuis hebben?
Heb ik ook niet meegenomen, hadden ze daar allemaal en bovendien niet gebruikt. Heeft alleen een luier gekregen.
Gelukkig hebben ze die daar inderdaad. Nog wel een tip. Ik had een heel simpel wit mutsje bij voor direct na de bevalling en een mutsje passend bij de kleertjes voor na de controles en het aankleden..
Nee hoor allemaal aanwezig. Mutsje kregen wij van het ziekenhuis. Dat ligt bij veel ziekehuizen standaard klaar.
Klopt, direct na de bevalling krijgt hij meteen een mutsje op van 't ziekenhuis. Daarna bij het wassen/aankleden krijgt hij die je heb meegenomen.
hebben ze in t ziekenhuis! bij ons in t ziekenhuis lag ook een mutsje inderdaad die ze op kreeg.. helaas staat dat lelijke ding op alle eerste foto's Dus zou inderdaad zorgen voor ene leuk mutsje ( hadden wij ook, maar ik lag op de OK )
luiers billendoekjes enz krijg je van het ziekenhuis. omslagdoek gebruik je ook van het ziekenhuis. mutsje van jezelf meenemen is leuk, maar eerst krijgt de baby de muts op van het ziekenhuis, of je moet bloedvlekken erop willen hebben