Ons eerste kindje kwam pas met 42+2.................. Tweede met 41+5, en nu is het nog ff afwachten...
Mijn oudste kwam met 40+3, bij een vriendin bij 41 precies, bij een andere vriendin bij 42+4......... Maar ken ook meiden die bij 38 en 36 weken zijn bevallen....
Hier is mijn dochter geboren met 40+2. Ik hoop dat de 2e eerder komt, maar dat geluk zal ik wel niet hebben.
Dat is een fabeltje... De gemiddelde zwangerschapsduur is OOK bij eerste: 40 weken! Mijn 1e kwam met 38 weken en 5 dagen
Volgens mij is het ook een fabeltje. Mijn zoontje is dan wel te laat geboren (41+3) maar ze zeggen ook vaak dat de tweede te vroeg komt. Ken genoeg die ook bij de tweede overliepen. En ook genoeg bij wie de eerste voor de 40 weken al in de wieg lag.
hier 41+5 met inleiden. Heb het bij VK nagevraagd maar die zei dat er geen bewijs voor is. Wel was bij onze praktijk de ervaring dat nummer 2 of 3 ook doodleuk een paar dagen later kwamen. Moeder op kdv had eerste met 41 weken, tweede met 42 en derde vorige maand met een dag of 3 over