Zo dat is idd erg snel ook...en zijn/waren jullie er erg op gefixeerd om zwanger te raken want lees overal dat dat niet goed is?
Toen de eerste in ronde 1 meteen raak was, dacht ik: lucky shot, dat gebeurd echt nooit nog een keer. Was ook best verbaasd dat nr 2 ook in ronde 1 raak was. Bij nr 3 hield ik er dan ook serieus rekening mee dat het weer heel snel raak zou zijn, dat we wellicht errug vruchtbaar waren . En tja, 3e ook in ronde 1, dus dat is geen toeval meer, lijkt me. Maar ik heb ook een kennisje eerste in ronde 1, tweede in ronde 15, dus wat dat betreft kan zo'n eerste keer gewoon echt lucky shot zijn... Veel succes, hopelijk toch niet te lang wachten! PS was mega-gefixeerd , maar dat heeft ons dus niet in de weg gestaan.
Bij mij is het steeds sneller gegaan... Eerste ronde 9, tweede ronde 4 en derde ronde 2. Maarja... sneller dan ronde 1 kan natuurlijk niet Mijn nichtje was bij de eerste door anticonceptie zwanger geraakt.. bij de tweede heeft ze 4 maanden op moeten wachten. Dus het zegt niks...
Hier ook zo. De eerste door medicijnen door pilgebruik zegmaar. En nu alweer ronde 7 voor de 2e... Best frustrerend omdat je al verwend bent met de eerste zegmaar..
Eerste zwangerschap 4e ronde (mk8weken) tweede zwangerschap na 7 rondes(zoontje) derde zwangerschap 1e ronde(ma12weken) en nu aan het wachten op een zwangerschap... Alles kan..
Hier was het pas de 15e ronde raak voor de 1e, maar de 2e was al in de 2e ronde raak. En nu is het misschien al raak voordat we uberhaupt begonnen waren!
Bij onze dochter in ronde 7 raak. Ml wilt nu graag voor een tweede gaan omdat het wel eens heel lang kan duren volgens hem , en dat kan natuurlijk ook . Ik lees het hier vaak genoeg. . Echter durf ik nog niet , als ik t van te voren kon plannen en het weer 7 maanden zou duren zou ik het wel willen , maar stel je voor dat t in ronde 1, 2, 3 al raak is..ik denk dat ik dat voor nu nog te vroeg vind en dan bedoel ik dus dat ik bang ben het niet aan te kunnen twee jonge kindjes..is dit raar ? Haha dus we hebben besloten vanaf volgend jaar te gaan proberen .
Hier alle drie de keren in ronde 1 raak. Ben ik heel blij mee, uiteraard. Zeker als dochter van een moeder die er jaaaaren over gedaan heeft, en veel vruchtbaarheidsbehandelingen binnen de familie, zie ik hoe bijzonder dit is. Maar toch voelt het ergens wel heel oneerlijk. Misschien gek, maar voor mijn gevoel ben ik nog niet "aan de beurt" of zo.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch voor mijn eigen bestwil en dat voor mijn vriend met mezelf afspreken er wat relaxter eronder te zijn..zeker omdat we pas net begonnen zijn
1e zwangerschap -> 1e maand -> miskraam 2e zwangerschap -> 6e maand -> miskraam 3e zwangerschap -> 11e maand -> zoon 4e zwangerschap -> 1e maand -> dochter 5e zwangerschap -> 3e maand -> missed abortion 6e zwangerschap-> 1e maand -> 32 week zwanger. kan dus alle kanten op. maar als je beide erg vruchtbaar bent en je goed weet wanneer je eisprong is kan het snel gaan. Als je lijf en geest niet op 1 lijn zitten kan het ook daardoor langer duren... dat was bij mij bij die 11 maanden zo.... succes met afwachten!
Hoi, Helaas is er niets over te zeggen.. Ik was ook verwend bij de eerste, daarbij was het in ronde 1 direct raak. En nu we voor de tweede gaan, zie onderschrift! Heel veel succes! Hopelijk krijg je heel snel een positieve test in handen!
1e kindje was in 1x raak, 2e kindje in 4x, met wel vroege miskramen in de 2e én 3e ronde. al met al nog steeds vrij vlot maar het viel me wel erg tegen dat het een paar keer niet goed zat
1e zwangerschap: 1e ronde (zoon) 2e zwangerschap: 1e ronde (ma) 3e zwangerschap: 3e ronde (vkm) 4e zwangerschap: 4e ronde (nu 25 weken)
Eerste kindje 39 maanden (doodgeboorte) Tweede kindje 20 maanden (doodgeboorte) Derde kindje 5 maanden Vierde kindje 3 maanden Beide super vruchtbaar maar alle zwschappen zijn dmv de mmm tot stand gekomen.
eerste zwangerschap in de tweede ronde (dochter) tweede zwangerschap ik de vijfde ronde (nu ruim 4 weken zwanger) Het duurde inderdaad wat langer, maar er zit ook 7 jaar tussen!
Hier eerste zwangerschap 2x raak nu 7 maanden bezig en nog niet raak.. Maar ben er te veel mee bezig.. dus probeer nu los te laten.