Tja, wetenschappelijk gezien word je minder snel zwanger als je ouder bent... maar ja, er zijn natuurlijk zat vrouwen bij wie dat niet zo is. Bij ons: 1e kindje ronde 3 2e kindje ronde 7 Ik dacht bij de tweede juist: 't zal vast snel komen, want ik weet nu dat ik zwanger kan raken! Maar het duurde dus wat langer. Na ronde 3 werd ik ook nerveuzer: Wat als nummer 1 een toevalstreffer was en we nu niet makkelijk meer zwanger raken? Achteraf een heel gemiddelde score maar inderdaad als je erop wacht is elke maand lang!
Eerste zwangerschap 4e ronde (maar alleen de laatste op dag v eisprong geklust). En nu ronde 2 (ook weer nu pas op eisprong dag geklust).
1e kindje ronde 2 en nu zwanger van nummer 2 in ronde 7 Moet zeggen dat het voor ons gevoel heel lang duurde..omdat je er stiekem toch vanuit gaat dat de 2e ook vlot gaat. Ik gaf de eerste 4 rondes nog wel borstvoeding, misschien dat dat meespeelde.
4 zwangerschappen waarvan ze allemaal meteen raak. 1 werd een miskraam en deze zwangerschap was niet gepland.
Eerste echt meteen raak, ik was aan t wachten op mijn menstruatie had gelezen dat t even kon duren...dus na 6wkn toch maar test gedaan. ZWANGER! Nu zie onderschrift.. Kan geen rondes noemen aangezien ongesteld worden nog niet eens gebeurd.