Eerste kind meteen raak tweede langer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kel1985, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Tja, wetenschappelijk gezien word je minder snel zwanger als je ouder bent... maar ja, er zijn natuurlijk zat vrouwen bij wie dat niet zo is.
    Bij ons:
    1e kindje ronde 3
    2e kindje ronde 7

Ik dacht bij de tweede juist: 't zal vast snel komen, want ik weet nu dat ik zwanger kan raken! Maar het duurde dus wat langer. Na ronde 3 werd ik ook nerveuzer: Wat als nummer 1 een toevalstreffer was en we nu niet makkelijk meer zwanger raken? Achteraf een heel gemiddelde score ;) maar inderdaad als je erop wacht is elke maand lang!

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Eerste zwangerschap 4e ronde (maar alleen de laatste op dag v eisprong geklust). En nu ronde 2 (ook weer nu pas op eisprong dag geklust).

3. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    1e kindje ronde 2
    en nu zwanger van nummer 2 in ronde 7

Moet zeggen dat het voor ons gevoel heel lang duurde..omdat je er stiekem toch vanuit gaat dat de 2e ook vlot gaat.

Ik gaf de eerste 4 rondes nog wel borstvoeding, misschien dat dat meespeelde.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    4 zwangerschappen waarvan ze allemaal meteen raak.
    1 werd een miskraam en deze zwangerschap was niet gepland.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik hoop hier over een week of 4 antwoord te kunnen geven ;)

6. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste echt meteen raak, ik was aan t wachten op mijn menstruatie had gelezen dat t even kon duren...dus na 6wkn toch maar test gedaan. ZWANGER!
    Nu zie onderschrift.. Kan geen rondes noemen aangezien ongesteld worden nog niet eens gebeurd.

Deel Deze Pagina