Leuk om te lezen. Ik kreeg bij onze dochter met 28 weeën en ben heel erg bang voor een 2e zwangerschap. Maar dat hoeft dus nie thetzelfde te gaan!
Ik hoop dat deze wel wat langer blijft zitten. Grote broer is met 36 weken geboren en had hierdoor behoorlijke opstart problemen, dus ik hoop dat hij/zij iets langer blijft zitten!!
eerste met 41 weken en tweede met39.1 en derde die is groter als de tweede hoop dat ze ook rond die tijd komt of eerder hhih
Nou ik kan me in ieder geval aan het lijstje toevoegen van dames waarvan hun tweede kindje later kwam. Izaak was er met 39+4 en ik wacht nog op ons dametje dus in ieder geval 40+, maar hoeveel...
Ben benieuwd. Van Dinand beviel ik met precies 37 weken. Had er ook afspraken over gemaakt hoor met Dinand. Laat het nou nog gebeuren ook whaha. Vliezen spontaan gebroken die nacht! MEt deze kleine heb ik afgesproken dat ze tussen de 37 en 38 weken mag komen! Ben benieuwd of ze zich eraan gaat houden.
Bij ons de 1e met precies 36 weken geboren (papa zei de avond ervoor dat ze wel mocht komen en de volgende dag braken spontaan de vliezen) Ze had overigens geen opstartproblemen, na 2 dagen ZH mochten we samen naar huis. Nu in afwachting voor de tweede, ben morgen precies 37 weken zwanger. Maar het tuutje van mijn baarmoeder is al vrij kort (stond met 31 weken al iets open) en ik sta op knappen. Dus ik hoop geen 5 weken meer te lopen. We hebben al erg vaak gezegd dat hij wel mag komen, hahaha. Maar hij heeft nog geen zin
Eerste kwam met 41.4, tweede 40.3, ben nu 33.2 heb het gevoel dat het nu eerder wordt (was zelfs bang dat het veeel eerder zou zijn, bmhals laten meten die was met 30 weken 4.1 dus zeeeer kleine kans dat het voor de 37 weken komt)... Hoop niet heel veel over tijd te lopen, baby is nu al flink, ik heb een hele grote buik en in mn achterhoofd speelt steeds mee dat mn lieve nicht vorig haar zoontje verloren heeft met 42 weken zonder 'oorzaak' .....
Hoi Meta, mijn baarmoederhals is bijna helemaal verstreken en baarmoeder voelt zacht aan. maar dat zegt toch niks over de bevalling? Gatsie, moet er niet aan denken dit ventje te verliezen. Maar angst is gezond en blijft altijd!!! De kans dat het niet goed gaat tijdens/ na bevalling is erg klein...maak je er niet te druk over groetjes moniek
De 1e kwam met precies 41 weken en deze zit nog. Hopelijk niet al te lang meer want heb er genoeg van.
De kleine zit hier ook nog steeds. Vanaf 31 weken al voorweeen, vaak vrij pijnlijk en al zelfs met regelmaat gehad een paar keer. Nu een beurs gevoel onderin en pijnlijke harde buiken. Ben er flauw van. Hopelijk komt de kleine snel :S Zondag ben ik 38 weken en zaterdag wordt onze 1e drie jaar.
Geen idee of je 2e kind dan juist vroeger of later komt. Mijn zoontje werd met 39+1 geboren. Nu ben ik zwanger van de 2e. Ik hoop dat die rond dezelfde tijd komt als de eerste toen.
eerste 5 dagen te vroeg, tweede 5 dagen te laat. Bij beide trouwens water gebroken na een stevige wandeling, de avond dan
Ik loop nog steeds rond, hihi. slijmprop de 15e verloren(klein beetje) en menstruatiepijntjes. Maar nog steeds niks. Dus deze 2e is sowieso al 2 weken en 2 dagen later dan de eerste.....wordt vervolgd
Ik hoop inderdaad ook dat de tweede eerder komt of gelijk met grote zus. Vrees op een tienponder, dus 37-38 weken daar teken ik voor
Onze dochter kwam ook te vroeg en ben dus ook erg benieuwd of onze tweede ook te vroeg zal komen maar ik zie al dat het allemaal niet zoveel zegt.... ben erg benieuwd! (duurt hier allemaal nog wel even hoor.. haha)