3 jaar, dingen verstoppen/ ergens achter gooien

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamMo, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Herkennen jullie dit? Ik ben het spuugzat.
    Mijn zoontje verstopt van alles, de hele dag door.
    Sleutels van bezoek, speeltjes van zijn broertje, speentje van zijn broertje.
    Lader van mobiel, mobiel, nouja, eigenlijk alles.
    En dat elke dag meerdere keren.

Gisteren met een vriendje geknutseld, gooit hij (gewoon in ons zicht) het knutselwerkje van zijn vriendje achter de koelkast.

Geen idee wat het het opleverd. Hij doet het soms in zicht, soms uit zicht, soms wijst hij direct aan wat ik zoek, soms lijkt hij het echt vergeten en soms maakt hij er een spelletje van.

Hij gooit ook nog vaak dingen op de grond. Tijdens het verschonen en ALTIJD de kussens van de bank....

Benieuwd of het 'normaal' is!

Groetjes

P.s. het is verder een schatje, hij luistert nu december voorbij is verder ook wel weer goed, het is wel een beetje een ongeleid pojectiel met weinig zit in zijn kont.

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Het kindje van mijn vriendinnetje doet dit ook. Zij is ruim 2,5.

3. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    En hoe gaat jouw vriendin daarmee om?

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Op het moment is ze aan het proberen het te negeren.
    Ze is er ook behoorlijk zat van!

Verder als iemand op bezoek komt verzoekt ze je om je tas in de kast te zetten :D

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Oh ja, herkenbaar, ik word er helemaal gek van! Mijn zoontje is in alle andere opzichten een lief mannetje, luistert best goed, is altijd vrolijk, geen driftbuien of zo, maar hij gooit alles wat hij in zijn handjes krijgt op de grond, in de prullenbak, of - zijn favoriet - onder de bank. Hij vindt het zelf heel grappig om te doen, rent dan hard giechelend de kamer door om het voorwerp van zijn keuze onder de bank te gooien. Wij proberen er heel consequent tegen op te treden, als hij dat doet zet ik hem 'voor straf' in de kinderstoel. Negeren vind ik geen optie, omdat ik vind dat hij dit gewoon moet afleren. Het ging een tijdje way beter, maar op het moment moeten we weer echt heel goed opletten dat zaken als portemonnees en telefoons buiten zijn bereik liggen. Voor je het weet kun je ze uit de vuilniszak vissen 😄. Verder is hij wel lief hoor. ;)

Deel Deze Pagina