Eerste kinderfeestje!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Druif78, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    http://www.tante-taart.nl/tante-taart-img/traktaties/werktekening/halloween-stickers.pdf

Ik heb bv dit soort plaatjes geplastificeerd in tweevoud. De ene helft ging in een jellypudding, de andere helft deelde ik uit aan de kinderen. Ze mochten dan een voor een een plaatje uit de jelly halen en degene die dat plaatje had mocht vervolgens zijn cadeau aan de jarige geven. Ik had ook een aantal plaatjes er in zitten die geen vd kinderen had. Wa een lekkere kliederboel, maar met eens tuk plastic eronderr was het wele cht leuk.

Ande wel leuk spel was een klein griezelding als cadeautje en dat inwikkeleni n wc papier. In dit papier had ik om de zoveel wikkels ook snoepjes ( haaien e.d griezelsnoepjes in elk geval) gewikkeld. Hiermee een spel op muziek gespeeld waarbij de kinderen het aan elkaar doorgeven.Iedere keer als de muziek uitging mocht de gene die dan het pakje vasthad wikkelen tot aan het volgende snoepje net zO lang tot de winnaar het cadeautje had. Vonden ze ook erg leuk

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat een leuke ideetjes, duikster! Ik heb alleen niet zo'n lamineer apparaatje of hoe het ook heet... hoe moet ik het dan plastificeren?

Jellypudding kan ik trouwens el gebruiken als "derrie" desnoods gaan ze er met de handen in, is wat makkelijker schoonmaken....

mm, het begint vorm te krijgen :D

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Je hebt ook lamineervellen die zo al aan elkaar plakken en waar je geen appraat voor nodig hebt....even bijnde boekhandel kijken.

Deel Deze Pagina