Hoi meiden, Graag sluit ik me ook aan als dat mag. Wij hebben sinds 2011 een kinderwens en lopen vanaf juli 2012 in het zh. Bij vl is verminderd zaadkwaliteit geconstateerd en bij mij pcos en verhoogd prolactine met een prolactoom. Wij hebben inmiddels al 2 icsi pogingen achter de rug, waar we in oktober zwanger waren van een verse en helaas een miskraam is geworden. Afgelopen cryo terugplaatsing heb ik 5 dagen een positieve test in handen gehad maar helaas weer negatief geworden.. Nu aankomende maandag een eventuele cryo tp wat de laatste zal zijn van onze 2de icsi behandeling. Daarna gaan we naar Gent. 8 mei hebben we daar onze 2de intake gesprek staan en hopelijk kunnen we gelijk door. Nu ben ik ook aan het onderzoeken of superfoods helpen en wat ik moet gaan doen. Iemand nog tips? Succes iedereen ik duim voor jullie!
Wat hebben jullie weer gezellig veel gekletst. Ik ben sinds vandaag erg druk met werk dus geen tijd voor uitgebreide reacties helaas. Maar even voor de info, ik ben 25, eerste kindje en dit is onze 4e IUI. Nod is 3 mei en 6 mei mag ik bloedprikken op hcg. Lijstje ziet er super uit!
Hoi Bibi, Eigenlijk wilden we ons clubje klein houden, zodat het niet zo'n massaal topic wordt waar we elkaar niet echt meer kunnen volgen omdat we met zó veel meiden kletsen. Toch ben ik geïntrigeerd door je verhaal en vind het ook zo lullig te zeggen dat je niet welkom bent... Ik weet niet hoe de andere meiden erover denken, maar ik zet je er bij op de lijst, aangezien we hier ook niet allemaal even actief schrijven over onze vorderingen. Zo te lezen ben jij ook al even bezig. Wat houdt een prolactoom in? (ik ben te lui om het zelf even op te zoeken...) Als ik het goed begrijp is deze poging dus de laatste in Nederland, daarna moet je naar het buitenland om verder te kunnen? Of is dat een vrije keus? Ik vind het ook wel interessant dat je met superfoods bezig bent. Ik ben zelf namelijk ook erg op mijn voeding aan het letten. Ik probeer minder gluten, suiker en vlees te eten. Dat lukt nog lang niet altijd, maar ik ben er in ieder geval wel bewuster mee om aan het gaan. Ik merk dat ik me er in ieder geval lekkerder bij voel, en dat is ook al wat waard denk ik! Op welke manier wil jij superfoods gaan gebruiken in je dieet? En op welke manier hoop je dat ze invloed hebben op je gezondheid? Ledenlijst Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Bibi1984 (2e behandeling ICSI) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, 4e ronde IUI) Meissie86 (27 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 30 april - Kaila - bloedprikken voor progesteron 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! 2 mei - Junyor - Follikelmeting 2 mei - Meissie86 - Follikelmeting 3 mei - Mama Lucy - NOD 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 6 mei - Mama Lucy - bloedprikken HCG hormoon 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 8 mei - Bibi1984 - 2e intake gesprek in Gent 9 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit! __________________
Welkom bibi! Wat een verhaal.... jullie hebben ook al een lange weg bewandeld zeg. Hoop dat jullie wens snel uit mag komen. Hier ook bezig met superfoods en ben me aan t verdiepen in wat voeding allemaal kan doen. Maar vind het nog erg lastig allemaal. Als ontbijt drink ik iedere ochtend een verse smoothie met zaden. Dit doe ik al een aantal maanden maar verder kom ik nog niet echt.
@kaila: succes vandaag met bloedprikken!! Hier verlies ik momenteel nog steeds slijm(wit) sorry voor details.. Ook zijn mijn tepels nog steeds erg gevoelig! En merk af en toe misselijkheid.. Nog veel te vroeg!
Jaa kaila hoop op een mooie waarde. Succes! Krijg je vandaag ook de uitslag? Truelove beetje vroeg misschien maar zeker spannend! Ben je zeker van je nod? Jij was degene met een mooie ovutest toch?
Een prolactinoom is een tumor die te veel prolactine maakt, uitgaande van de hypofyse. Prolactine is het hormoon dat onder normale omstandigheden bij vrouwen aan het einde en na de zwangerschap ervoor zorgt dat de borstvoeding optreedt. Deze tumor is vrijwel altijd goedaardig. https://www.hersenstichting.nl/alles-over-hersenen/hersenaandoeningen/prolactinoom
@mama Lucy.. Ik had op dag 14 positieve ovulatie test.. Zit nu op dag 19.. Denk zelf dat mijn ei in de nacht 14-15 gesprongen is.. Dit omdat ik daarvoor heel veel buikpijn had en de ochtend dat ik wakker werd niet meer.. Dus denk 9-10 mei mijn nod? Vind het allemaal nog een beetje onwennig.. Het is voor mij toch ook al wat jaartjes geleden dus voor mijn idee begin ik weer helemaal opnieuw!
Welkom bibi! Voor mij ook geen probleem 1tje meer erbij hoor dat kan nog wel Wat een lange weg al jeetje bibi! Spannend allemaal he? Wat voor super foods gebruik je allemaal dan? Kaila nog even in spanning dus succes vandaag. 1 mei uitslag toch las ik? Spannend!!! Ga voor je duimen. Mamalucy de laatste duidelijke ovulatie test is van mij van dag 17 in de avond en die daarvoor met een smilie van truelove dus weet niet welke je bedoelt? Truelove spannend! Het kan van alles zijn he. Je lichaam maakt je ook wel eens helemaal gek maar voor hetzelfde geld is het raak maar dan zou je dat wel al erg vroeg merken want de innesteling moet nog plaats vinden he. Maar ga ook voor jou duimen! Hier nog steeds erge buikpijn maar de testen worden wel al lichter dus hij is gisteravond/vanacht gesprongen denk ik dus nog op dag 18 als goed is Dus nu 2 weken op wachtbankje dan maar weer.
Welkom bibi! Spannend meiden al weer op de wachtbankjes!!! Ik wil ook weer!!!! Dat wachten op dat stomme ei duurt zo lang!!!!
Ledenlijst Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Bibi1984 (2e behandeling ICSI) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 / 50 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, 4e ronde IUI) Meissie86 (27 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 30 april - Kaila - bloedprikken voor progesteron 1 mei - Kaila - uitslag bloedtest, hopelijk een ei gehad! 2 mei - Junyor - Follikelmeting 2 mei - Meissie86 - Follikelmeting 3 mei - Mama Lucy - NOD 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 6 mei - Mama Lucy - bloedprikken HCG hormoon 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 8 mei - Bibi1984 - 2e intake gesprek in Gent 9 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit!
Gelig slijm hier nu inmiddels Heb gelezen dat het betekend dat het dan niet bevrucht is.. Zal dit waar zijn??
Truelove ik heb die verhalen ook wel eens gelezen maar zou er niet teveel over nadenken. Gynaecoloog had er overigens nog nooit van gehoord en voor zover zij wist zijn er ook nooit onderzoeken naar gedaan ofzo. Ik heb het de ene maand wel de andere maand niet. Meissie we wachten wat af met ze alle he... haha en als je eenmaal dat ei hebt gevonden komen er nog eens 2 weken achteraan Hier gaat het deze maand verassend snel. Ben weer aan t werk sinds zowat 2 jaar dus afleiding genoeg. Denk dat het daardoor komt. Maar erg fijn!
@mama Lucy: eigenlijk moet ik die dingen ook helemaal niet lezen haha.. Jou nod is al bijna he.. Spannend!! Ga je die dag ook testen?
Eigenlijk niet nee maar kan het zelf ook nooit laten hoor Zondag nod, zaterdag heb ik een groot feest (opa 80 en mam 50) dus twijfel een beetje of ik dan al test. Als ie negatief is kan ik misschien toch een wijntje pakken (al hoop ik natuurlijk van niet!) En anders probeer ik zo lang mogelijk af te wachten met testen. Door de utrogestan pillen kan menstruatie ook langer uitblijven dus dat is ook lekker handig
Ja idd.. Zal toch voor de zekerheid dan geen wijntje pakken! Ik zit te denken als ik idd mijn nod 9 mei heb of ik dan toch niet langer ga wachten met testen.. Weet het nog niet.. Misschien ben ik dan al wel ongesteld