B]Leden:[/B] Anoniem26 (clomid 100mg) Bibi1984 (2e behandeling ICSI) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, 4e ronde IUI) Meissie86 (27 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 6 mei - Mama Lucy - bloedprikken HCG hormoon 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 7 mei - Meissie86 Follikelmeting 8 mei - Bibi1984 - 2e intake gesprek in Gent 8 mei - Junyor - Follikelmeting 10 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit! [/QUOTE]
Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Bibi1984 (2e behandeling ICSI) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, 4e ronde IUI) Meissie86 (27 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 6 mei - Mama Lucy - bloedprikken HCG hormoon 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 7 mei - Meissie86 Follikelmeting 8 mei - Bibi1984 - 2e intake gesprek in Gent 8 mei - Junyor - Follikelmeting 10 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit! [/QUOTE]
Hoe doe je dat dan? Heb toch een testje gewaagd vanochtend maar helaas negatief denk op naar de volgende ronde
Ooh je nod is nog lang niet!! Stop met testen en test pas zaterdag weer... (Makkelijker gezegd dan gedaan)
Hey meiden Spannend, al die nod's die eraan komen. Jammer van de negatieve tests! Maar is echt nog veel te vroeg toch? Over de ovutesten/eisprong ed. Volgens onze arts is de "pijn" doe je voelt het laatste spurtje, en niet je eisprong zelf, die volgt daarna (meestal 12 tot 24uur) en idd zoals iemand al zei springt ie als het goed is 24 tot 48uur na een positieve test. Hier vanmiddag bellen voor uitslag hcg (wat dus niks gaat zijn maja moet ter controle) en meteen doorgeven dat we stoppen. 15 mei kunnen we al terecht in België!
Ooh das al lekker snel in België! ! Fijn zeg! Ik voel mijn ei volgens mij ook groeien of ze maken ruzie over wie er mag gaan springen. ...
Leden: Anoniem26 (clomid 100mg) Bibi1984 (2e behandeling ICSI) Chantal86 Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 50mg, ronde 1) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, 4e ronde IUI) Meissie86 (27 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg 1ste ronde) In het vooruitzicht: 6 mei - Anoniem26 - bloedprikken progesteron 6 mei - Mama Lucy - bloedprikken HCG hormoon 7 mei - Kaila - NOD (waarschijnlijk/hopelijk!) 7 mei - Meissie86 Follikelmeting 8 mei - Bibi1984 - 2e intake gesprek in Gent 8 mei - Junyor - Follikelmeting 10 mei - Truelove - NOD 12 mei - Anoniem26 - waarschijnlijk NOD 15 mei - meissie86 - afspraak Kliniek Belgie 22 mei- Truelove - afspraak gyn ?? mei - Junyor - NOD (datum onbekend) Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit!
Ik heb kruidvat early gekocht vandaag die kan je 4 dagen van te voren gebruiken.. Kijken of dat morgen vroeg wat aangeeft.. Heb de foto nog even in negatief gezet..
Ja maar dacht vanochtend laat ik weer eens gek doen hebben we samen gedaan hoor haha Maar ja zullen zien wat het word
Ik zie niet echt iets denk ik. Misschien als ik inzoom iets vaags maar ik verzin ook nog wel eens streepjes die er niet staan haha
Ga uit van negatief en dat ik naar volgende ronde moet.. Kan het altijd mee vallen toch Ben al super blij dat de clomid werkt
Ik zie ook niks, Truelove.... Mama Lucy, wat een verhaal weer. Het zal wel een emotionele achtbaan zijn nu. Wel heel fijn dat jullie snel in België terecht kunnen, dan heb je in ieder geval niet het idee dat je wéér super lang moet wachten voor je verder kan. Wat voor traject ga je daar in? Of is dat nog niet duidelijk? Ik hoop heel erg in ieder geval dat je daar voor je gevoel beter geholpen kan worden dan hier!!! Bij mij hier nu CD 31 en ongeveer 13dpo. Ik had mijn NOD op morgen gezet, maar ik voel nog helemaal niks in mijn lijf, dus ik wacht nog maar geduldig af... Stiekem hoop ik dat mijn LF niet veel langer gaat zijn dan 14 dagen... Zeker niet met het idee in mijn achterhoofd dat ik volgende maand overstap op halve dosis Clomid. (25mg) Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben waag ik wel weer een testje.