Sorry welkom trouwens Dutchdiamond. Ja zoals het nu lijkt krijg ik als mn eitje rond de 18 mm is pregnyl. En mijn gynaecoloog is geen voorstander meer van ovulatietesten. En ook ik werd helemaal gek van al die ovulatie testen! Ook is het dan beter te plannen de IUI ivm ons beide werksituaties. Ik ga er dan ook op hameren dat ik echt de pregnyl krijg inplaats van steeds te moeten testen. Maar goed daar had mn gynaecoloog het de vorige keer ook al over dus neem aan dat ze dat doorzet ook. Alleen is zij er zelf dan niet maar goed staat vast wel in het systeem en anders leg ik nog een keer de situatie uit bij de vervanger. Waarom willen ze dat bij jou niet doen dan? Jij hebt toch ook pcos ofniet? Ja ik heb tot nu toe ook bij alle rondes bijwerkingen gehad. Ik heb ongeveer 10 jaar microgynon geslikt en nu sinds 4 jaar gestopt. Dat was toen nog niet vanwege een kinderwens maar omdat de microgynon niet goed samen werkte met mn andere medicatie dus had het weinig nut die door te gebruiken. Vandaar dat ik weet hoe het was voor de clomid
Je past de lijst aan door degene die de lijst heeft gepost te quoten. Daar haal je dan de [ quote = persoon ] en aan het eind [ / quote ] vanaf in jou eigen postje. Verder pas je aan wat je aan wil passen Ledenlijst Leden: Anoniem26 (clomid 100mg (3e ronde) en start IUI) Chantal86 DutchDiamond (24 jaar, clomid 150mg) Junyor (32 jaar, 1ste kindje, 1ste IUI Ronde 62,5 IE Gonal F) Kaila (28 jaar, 1e kindje, clomid 25mg, ronde 2) Mama Lucy (25 jaar, 1e kindje, na IUI verder in België) Meissie86 (28 jaar, 1e kindje, geen medicatie) Truelove (26 jaar, 3e kindje, clomid 50mg, 2e ronde) In het vooruitzicht: 19 mei - DutchDiamond - bloedprikken 19 mei - Mama Lucy - Hysteroscopie + uitslag en vervolgafspraken 20 mei - Kaila - follikelmeting 22 mei - Truelove - afspraak gyn 23 mei - Meissie86 NOD 26 mei - Junyor -Afspraak Fertiliteitsarts 26 mei - Anoniem26 - Follikelmeting en doorspreken IUI. 27 mei - Junyor - NOD 31 mei - Mama Lucy - NOD Als je iets wil aanvullen, even kopiëren en dan plaatsen in een nieuw bericht! Voor alle meelezers: We willen ons groepje graag klein houden, zodat we goed op elkaar kunnen blijven reageren en het topic niet te massaal wordt. Ons groepje is daarom nu vol! Hopelijk begrijpen jullie dit!
ik heb ook pcos ja en hier is bij mij nooit over gesproken merk dat er heel veel verschil zit in ziekenhuizen en werkwijzes ik weet wel dat mijn ei geprongen is rond de 14e sindsdien erg gevoelige tepels en ook rond die tijd om de dag ''geklust'' maar dat wachtbankje waar ik nu opzit is erg zenuwslopend oke daar kan ik niet echt over mee praten tussendoor wel eens een bloeding gehad als ik een keer de pil vergeten was en toen was het niet zo erg met buikpijn als de laatste keren
Dutch inderdaad veel verschil in ziekenhuizen maar ook in de gynaecolgen. Welk ziekenhuis zit je? Ik in martini ziekenhuis Groningen. Ga voor je duimen! Op hoeveelste dag zit je nu?
Hoi allemaal! Hier morgen de laatste pil clomid! Wat ik mij heel erg afvraag.. Ik ben begonnen met tellen toen mijn menstruatie erg werd.. Dat was 12 mei.. Maar daarvoor was ik al twee dagen aan het vloeien(die heb ik dus niet meegeteld) Maar ik heb sinds vandaag alweer een beetje buikpijn.. Zit nu op dag 6 maar als ik die twee dagen wel zou rekenen dag 8... Wanneer zou ik nu beginnen met ovulatietesten? Want aangezien ik al een beetje zeurende buikpijn heb weet ik het niet.. Heb ook maar echt 1 dag flink gevloeid.. Toen de volgende ochtend nog wel beetje flink en daarna was het alweer over... Niet zoals ik een menstruatie gewend ben.. En ook wat stolsels.. Help!? Begin namelijk nu ook al weer witverlies te krijgen.. Heel dik en korrelig..(sorry voor details)
Hmm lastig truelove. Ik dacht altijd dag een is als je echt stevig bloed... Kreeg dese link vanmorgen van een vriendin. For Women with PCOS, an Everyday Spice Might Regulate Cycles Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik ga het iig uitproberen.
Oh goeie link, Meissie! Als ik het zo lees klinkt het wel plausibel... Misschien ga ik het ook wel proberen bovenop de andere vitaminen die ik al slik Hoewel het dus wel zo is dat, zolang je aan de medicijnen bent die je eisprong opwekken, niet naar voren zal komen of het helpt.
Nee dat denk ik idd ook niet maar het zal iig helpen met het inbalans houden van je insuline spiegel waardoor het misschien beter zal gaan met je gewicht?
Ja, wellicht dat wel inderdaad. Hoewel ik zelf één van die mensen ben die PCOS heeft zonder alle uiterlijke symptomen, dus ik zou het zelf puur doen voor mijn eisprong. Truelove, ik ga denk ik ook op dag 11 beginnen met ovulatietesten. Op welke cyclusdag zit jij vandaag? Ik op dag 9.
Goedemorgen Gister toch maar een ovutest gedaan maar natuurlijk nog negatief! Vandaag weer werken met dit mooie weer!!
Hier vandaag mn 2e dag met clomid. Weinig online geweest wegens veel werken afgelopen weekend. En nu natuurlijk van de zon genieten. spannend weer dus meissie! Kaila jij gaat morgen dus beginnen met ovulatie testen? Truelove jij zit nu op dag 8? Hoop dat je gauw een knaller van ovu test hebt!
Meissie ik hoop voor je dat het niet doorzet. Anoniem kaila en truelove hopelijk snel een mooi ei! Hier vandaag de hysteroscopie gehad en echt heel erg mee ge vallen. Vanavond nog een bel afspraak met de arts over hoe nu verder.