@true het kan zijn dat je een late eisprong hebt met clomid kan het eitje langzamer groeien bij mij zag ze pas op cd 14 een follikel dus het kan nog wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar wie weet
Dames ik zit nu op dag 7 dus de laatste dag van de clomid. Nu verlies ik al vruchtbaar slijm. Maandag pas een afspraak in het ziekenhuis voor meting. Normaal verlies ik dat nooit zo vroeg. Net toch maar even gebeld met het ziekenhuis en zegt de assistente ohh maar is niet nodig om eerder een meting te doen. Je kan nu bijna nog niet rond je eisprong zitten. Waarom verlies ik dat dan wel al? Straks loop ik mn eerste iui mis. Dan wordt ik daar maandag wel ff heel pissig. Vorige ronde op dag 13 al een ei van 16/18mm.
Geen idee!! Pas als ik op dag 40 nog niet ongesteld ben mag ik beginnen met provera.... Duurt een eeuwigheid
Balen truelove jeetje kun je het niet aangeven? Misschien iig 1x in de maand een controle te doen voor jou eigen gemoedsrust?
Vreemd allemaal hè meiden met die verdwijnende eitjes.... Hier toch wel weer erg verdrietig... T is nu wel echt aan het doorzetten. Verwacht morgen echte ongi. Vind dat met die leeftijden zo stom! Ik ben ook 28 en dat vinden ze ook jong... Nou vind dat eigenlijk wel meevallen. Ik wil al vanaf mijn 24ste kinderen.... Ml alleen niet. En dan denk ik ook. Ik wil het net zo graag als iemand van 32 hoor.... Misschien nog wel liever! k*t zooi weer ff! Sorry voor ego hoor meiden maar ben ff op!
Wat een berichtjes meiden, t zit ook allemaal niet mee met ons! Wij kwamen in de mmm toen ik 23 was. Nu 2 jaar later moet ik nog steeds horen van ach je hebt nog alle tijd! Ze weten niet waar ze over praten denk ik dan maar. Ene oor in andere uit. (Praat nu heel stoer maar heb dat echt moeten leren hoor) Hier vandaag het behandelplan doorgestuurd gekregen. Eerste stapje is de pil slikken (ongeveer 6 weken non-stop) om alles stil te leggen zodat ze precies kunnen timen. Daarna beginnen met neusspray en gonal-f en puregon. Onze eerste punctie zal dan half augustus zijn. T was ineens even heel echt toen ik dat allemaal las, en moest echt wel even slikken. Vind t onwijs spannend maar heb er ook sinds lange tijd wel vertrouwen in gelukkig. Dus nu eerst nog een maandje genieten van alle rust, begin juni nog even lekker naar de zon. En dan kunnen we er weer vol op tegenaan!
@mama Lucy fijn dat je nu weet hoe en wat er gaat gebeuren! Ja het zit ons idd echt allemaal niet mee!!
Ohh balen meissie! Mamalucy de tijd gaat snel maar het lijkt me ontzettend moeilijk om nog tot half aug te moeten wachten omdat de kinderwens wel sterk aanwezig is. Of heb je het ook wel toe aan een pauze? Spannende tijd dus weer! En inderdaad leeftijd maakt niet uit. Als je kiest voor een kindje dan maakt de leeftijd echt niet uit. Beide willen het dan zo snel mogelijk ofniet dan? Hier zijn de 5 dagen met clomid alweer om. Nu nog wel erge hoofdpijn verschrikkelijk. En kan wel de hele dag slapen. Vanavond nog weer avond dienst en dan mag ik genieten van een vrij weekend
nouja leeftijd opzich vind ik wel uitmaken vind onder de 20 ongeveer dat ze nog wel even kunnen wachten(hangt van de situatie af natuurlijk) @anoniem hoofdpijn hoord er helaas bij misschien een paracetamol innemen ? kan geen kwaad voor zover ik weet ik heb het ook gedaan hier verder weinig verandering de gevoelige tepels zijn bijna over gelukkig weet niet of dit een goed of een slecht teken is
Hier heb jk vandaag gebeld met het ziekenhuis.. Misschien voor een extra echo ivm groei.. Mevrouw viel me eigenlijk aan door de telefoon! En vond dat ik gedult moet hebben.. Alles kan nog zei ze.. Ze wilde maandag alleen plannen voor me maar dat is nog te vroeg.. En op woensdag wilde ze niet plannen dus het is gewoon afwachten.. Kan wel vanaf maandag ovutesten gebruiken en kijken wat het doet... Heel erg balen
jeetje treu dat meen je niet je heb er soms van die wijven bij he snappen je echt niet ik zou terug bellen en vragen naar je gyn even uitleggen hoe je te woord ben gestaan en dat je nog een echo wilt misschien snap die het wel
Heb zitten huilen aan de telefoon maar ze bleef bot doen.. Ik moet me er maar bij neerleggen en hopen dat het nog komt...
nou dat vind ik niet normaal dat ze je zo te woord staan zoals ik zeg ik denk toch dat ik dat met me gyn zou bespreken doe rustig meis
Niet echt netjes truelove. Op welke dag zit je nu? Hier in het ziekenhuis is de assistente net zo. Weinig begrip iig! En dat maakt het er niet veel gemakkelijker op. Kop op meid! En dutch neem al paracetamol codiëne in maar het helpt niks. En de stemmingswisselingen worden alleen maar erger. Dus ga denk ik toch maar over op spuiten. Alleen kan dat de volgende ronde nog niet omdat ik dan op vakantie ga. Dus maandag maar even verder over praten met vervangende gynaecoloog.
toevallig zei me vriend gister dat ik niet meer zo chagerijnig was als een paar weken terug haha ben natuurlijk alweer even van de medicijnen af hij merkt dus echt verschil vandaag lichte menstruatiekrampen als je het idd voor het kiezen heb zou ik ook over gaan op de spuiten ik heb de keuze niet voor mij ligt er vandaag voor een half jaar clomid klaar