Eerste kinderwens met PCOS-clubje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kaila, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden ik reageer vanavond of morgen even!
    Hier ovutest nog steeds negatief!
    Gister weer last gehad met klussen.. Snap er geen hout van!
    We gaan gewoon door! Heb namelijk gister ochtend een ovutest gedaan en daarna niet meer... En nu vandaag pas om 11 uur.. Kan ik en dan gemist hebben die piek?

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik zou heel enthousiast alles gaan lezen, haha! Maar het is toch wel heel veel om zo even te lezen.

Ook ik heb PCOS en ben al een paar jaar bezig voor een wonder.

Goed idee om zo elkaar op de hoogte te houden en ervaringen te delen! :)

Heeft iemand onlangs een goede vooruitgang gemaakt? Zoals zwanger geraakt zijn of een medicijn dat erg goed hielp.

ben benieuwd!

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hoi Yasmijn, misschien was het wel slim om het topic een beetje te lezen, voor je reageert. Dan had je kunnen lezen dat we hier nog niet zwanger zijn en ook precies zien welke medicatie en behandelingen we hebben :)
    Zoals ik ook in mijn eerste postje schreef heb ik dit groepje opgericht omdat ik een klein, vast clubje wil die in dit topic reageren. Ons groepje is daarom eigenlijk vol, maar er zijn genoeg topics waar je mee kunt kletsen over je ervaringen :)
    Ik hoop dat het voor jou in ieder geval ook snel raak mag zijn, want zo te lezen ben jij ook al even bezig. :)

Truelove, ik zou nog even door blijven testen hoor. Ik heb nu op dag 18 ook nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik weet niet of je je piek kan missen, als je steeds 1x in de 24 uur test. Hoe lang zou de LH-piek aanhouden? Weet iemand dat misschien? Ik neem aan dat je wel iets van meer verkleuring zou moeten zien, dan alleen een lichte streep?

Hieronder mijn tests... Het ziet er nog niet veel belovend uit. Ik ben benieuwd of ze bij mij wel werken.

Bijgevoegde bestanden:

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kaila: hierbij mijn testen.. Snap er zelf weinig van.. Het lijkt wel of ik mijn piek gemist heb!
    Ik heb eergisteren om 11 uur ochtend 1 gedaan en gisterochtend weer 11 uur 1 en tot mijn verbazing was hij iets duidelijker.. Vraag me af of ik mijn piek dan gemist heb die avond ervoor..
    Hebben wel geklust :) maar nog steeds buikpijn!!!

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik sluit me aan bij kaila, hoop dat je snel zwanger mag zijn yasmijn!

Toen ik nog ovutesten gebruikte teste ik als ik vruchtbaarslijm kreeg 2x per dag omdat je hem zou kunnen missen. Maar kans is klein denk ik. Had ook de ene keer ineens een knaltest en de andere keer liepen ze weer gelijdelijk op. Maar zoals eerder gezegd werd ik er helemaal zot van van die dingen. Steeds weer anders en daarom niet betrouwbaar. En gaf me vooral stress onduidelijkheid en twijfel. Terwijl t juist andersom zou moeten zijn. Maar hoop dat jullie snel een positieve test hebben dames. En ondertussen zou ik gezellig verder klussen. Schrijven jullie ook op wat je merkt aan je lichaam? Merk zelf dat ik daar meer aan heb en ook echt dingen herken voortaan.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nou en kijk eens wat ik net in mijn handen heb:$
    Snap er echt helemaal niks van!

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @mama Lucy ik heb een app en daar hou ik alles bij.. :)

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nou kijk eens aan! Geduld word beloond :D welke dag zit je nu? veel plezier.

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dag 17.. Wie had dit gedacht!!! Snap er niks van.. Dag 11 bijna niks te zien???

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Toch snel gegaan dan. Ik had ook altijd op dag 18 eisprong. Kreeg na 1 maand geen controles meer. Gelukkig voor jou toch nog een ei en zelfs een mooie cyclus. Duim voor je dat dit hem word!

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Die straks nog even een cb met smiley kijken wat die doet..

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Yes!!!

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat fijn Truelove! Veel plezier! ;)

Hier nog steeds geen positieve olulatiestest, maar ze lijken wel iets op te lopen. Ik moet vandaag alleen nieuwe gaan halen, want ze zijn op...

Ik reageer later even wat uitgebreider. :)

14. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou truelove dat word klustijd!!

hier in mijn ongi dus zwaar doorgebroken helaas
    ik heb gister de gyn gebelt zou terug gebelt worden maar ze moet nog bellen
    ik heb na zitten denken en wil eigenlijk van de clomid af
    heb bijwerkingen en zowel ik als mijn vriend worden hier niet vrolijk van
    dus ik wil over op de spuiten

15. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Yeaahh true wat super!!
    En dutch balen joh. Stemmingswisselingen etc? Hier ook hoor.

Vandaag weer geweest voor fm maar helaas mn lichaam diezegt bekijk het maar.Vorige ronde op dag 13 met 100mg follikel van 16/18mm en nu vandaag op dag 14 nog geen 10mm. Zaterdag weer k0men om te kijken of er nog iets gebeurd.
    Ook ik ga waarschijnlijk over op injecteren. Maar de volgende ronde nog niet dan gebruik ik eventjes niets omdat we de 17e met vakantie gaan en er dan geen conrole is. Daarna proberen we de draad weer op te pakken. Hoop dat volgende week onze eerte IUI ingepland kan gaan worden. Dus blijft balen hier en huilbuien. Al die bijwerkingen en dan ook nog voor niks zoals het nu weer lijkt.

Sorry kan nu ff niet de kracht opbrengen om alles terug te lezen maar ga ik wel gauw doen dat beloof ik! Sorry voor mn ego maar behoorlijke dip momenteel.

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Kaila hoop snel een positieve ovulatie test voor je! Al nieuwe testjes besteld?

Wat balen :( heb je je arts inmiddels al gesproken?

Anoniem wat shit! Hopen dat ze alsnog gaan groeien komende dagen.

Hier ook een dip en een humeur waar je u tegen zegt. Begint steeds meer binnen te komen dat het echt geen "natuurlijk" kindje meer gaat worden en dat hakt er behoorlijk in. En vind de ivf ook echt ontzettend spannend en zie er behoorlijk tegenop :(

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

18. DutchDiamond

nou zelf maar gebelt vandaag naar de dienstdoende gyn

als ik wil gaan spuiten dan moet ik deze ronde overslaan want ze zouden maandag pa tijd hebben en dan zit ik op dag 5 en dat is te laat

dus na lang denken heb ik besloten om nu nog 1 ronde clomid te doen en daarna te starten met spuiten (als het nog nodig is)

19. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Dames, ik ben compleet in shock! Net toch even een testje gedaan en zie hier het resultaat:

Bijgevoegde bestanden:

20. DutchDiamond

gefeliciteerd mama lucy

Deel Deze Pagina